مقالات

امداد باتری جوادپور چه کمکی به شما می‌تواند بکند؟

امداد باتری جوادپور مجموعه ای با بیش از 30 سال سابقه در زمینه کمک رسانی به شما در شرایطی ست که، شما دسترسی به تعمیرگاه یا حتی فردی که بتواند برای شما کمک بیاورد ندارید، فعالیت می‌کند. این مجموعه برای اینکه خیال شما از هر لحاظ از باتری خودروتان راحت شود، در هر زمان که شما به تعمیر یا تعویض باتری خودرو نیاز داشته باشید در کنار شما است.


ما در امداد باتری جوادپور با ارائه بهترین خدمات تخصصی در زمینه باتری ماشین در هر شرایطی که نیاز به کمک داشتید در سریع ترین زمان در کنار شما خواهیم بود.

طبق آمار و بررسی‌های انجام شده، از 20 هزار مشتری که تاکنون از باطری جوادپور کالا و خدمات دریافت کرده‌اند، بیش از 40% آنها با اطمینان خاطر برای دریافت خدمات، دوباره به این شرکت مراجعه نموده‌اند. این امر، نشان‌دهنده حسن انجام کار و تحقق شعار مشتری‌مداری در جوادپور است.
شما میتوانید بهترین برند های باتری را به ما سفارش دهید و با خیال راحت خرید کنید. ما همیشه تلاش کرده ایم در ارائه خدمات، همه طیف‌ها را در نظر بگیریم. در عین حال جالب است بدانید که ما با سازمان‌هایی چون شهرداری، اورژانس مشهد، نیروهای مسلح، نمایندگی‌های ماشین های معتبر جهانی مانند هیوندا و اسنپ همکاری می‌کنیم که می‌توانید در کارنامه فعالیت های این شرکت مشاهده کنید.

همچنین با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین باطری جوادپور، پیش بینی می شود در آینده‌ای نزدیک، تعداد بیشتری از همشهریان عزیز از خدمات سریع و باکیفیت این شرکت، بهره مند شوند. آقای جوادپور امیدوار است تا دیگر همکاران صنعت باطریسازی، برای ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت مشتریان وارد عرصه شوند، زیرا با رقابتی بودن کسب و کار، صنعت و خدمات باطری‌سازی به رشد و توسعه شایسته خود دست می‌یابد.

حالا کار اصلی امداد باتری جوادپور چیست؟

این امر به این منظور طراحی شده که شما در صورتی که در موقعیت مناسبی قرار نداشتید و دسترسی ها برای شما محدود بود بتوانید با شماره 38381000 تماس بگیرید و برای تیم ما مشکل خودتان را توضیح دهید تا بتوانیم ما برای رسیدگی بهتر و مطمئن تر به شما ارتباط برقرار کنیم.
امداد باتری که اصطلاحا به معنی کمک رسانی به باتری است، میتواند منظور از آن دسته ای از کارهایی مثل: تست باتری،شارژ باتری، تعویض، تعمیر و یا نصب باتری جدید باشد.

خدمات ما در امداد باتری جوادپور:

در جوادپور ما خدمات زیر را برای شما مشهدیان عزیز ارائه می دهیم:

1. تعویض باتری

شما در صورت خرابی یا گذشت 3 سال از عمر باتری خود، می‌توانید با مراجعه به امداد باتری جوادپور باتری جدیدی را روی خودرو خود نصب کنید.

2.نصب و ارسال رایگان باتری

در صورت تماس با ما می‌توانید لوکیشن خود را بفرستید و ما نزدیکترین ماشینمون به شما را برای نصب باتری روی خودرو شما میفرستیم و از شما هزینه ای برای راه پیموده شده و نصب باتری دریافت نخواهیم کرد.

3. تست باطری

برای اطمینان از سلامت باتری خودرو می‌توانید آن را در امداد باتری جوادپور به صورت کاملا اصولی تست کنید.

4. تست دینام

از آنجایی که اگر دینام شما خراب باشد به باتری شما نیز آسیب می‌رساند شما با انجام این تست می‌توانید از سلامت یا خرابی دینام خود آگاه شوید.

بعلاوه که با خرید باتری از ما، شما می‌توانید از گارانتی طلایی هم برخوردار شویم. گارانتی طلایی به این صورت است که برای دریافت خدمات گارانتی، نیازی به مراجعه به نمایندگی باتری ندارید و تنها با مراجعه به مجموعه ما از خدمات گارانتی می‌توانید بهره مند می شوید.

البته این را هم اضافه کنیم که تا 48 ساعت بعد از خرید می‌توانید در صورت عدم رضایت محصول خود را مرجوع کنید.

در رابطه با خرید از فروشگاه جوادپور میتوانید با بررسی باتری ها انواع باتری های ایرانی و خارجی که مناسب خودرو شما هستند را مشاهده کنید و مناسب ترین آنها را خریداری کنید.
شما عزیزان میتوانید مطالب مفید در رابطه با انواع باتری ها و نحوه نگهداری و دیگر نکات در این باره به اینستاگرام ما نیز مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *