مقالات

امداد باتری خودرو

اولین هدف باتری خودرو، تامین انرژی برای راه اندازی وسیله نقلیه شما است. همچنین به عنوان یک محافظ برق برای کامپیوتر خودرو عمل می کند و برای استفاده کوتاه مدت از چیزهایی مانند چراغ ها، استریو، جی پی اس یا برف پاک کن ها در زمانی که موتور خاموش است، نیرو فراهم می کند. باتری خودرو بخشی از سیستم استارت است.


این عضو به عنوان قلب خودرو، نیاز به مراقبت ها و نگهداری هایی دارد که بتواند نهایت طول عمر خود را داشته باشد. حتی گاهی اوقات نیاز هست تست هایی روی آن انجام شود، تا از سلامت آن مطمئن بشیم. بعضی وقتا هم نیاز به تعمیر و یا تعویض داره.

امداد باتری چیست؟

امدادی باطری در اصطلاح به معنی کمک رسانی به باطری است. این میتونه دسته ای از کارهایی مثل: تست باتری، تعویض، تعمیر و یا نصب باتری باشد.

امداد باطری جوادپور

جوادپور یکی از قدیمی ترین امداد باتری های مشهد است که بیش از 3 دهه ست، که در زمینه توزیع باتری فعالیت می کند.

درباره جوادپور

از 30 سال پیش که آقای ابراهیم جوادپور، کارش را با ارائه خدمات در حوزه تعمیرات استارت و دینام ماشین آغاز کرد، اندیشه و تلاش پیوسته و شبانه روزی خود را معطوف این امر کرده بود که با دادن خدمات بهتر و سریع‌تر، مهم ترین اصل را در کسب و کار خود رعایت کند؛ اصلی که می‌گوید:«مشتری باز می‌گردد.»

ایشان در کنار ارائه خدمات استارت و دینام، خدماتی نیز در حوزه باطری ماشین به مشتریان خود ارائه می‌داد، اما به علت گستردگی کار باطری، تصمیم گرفت تا با تمرکز بر ارائه خدمات تخصصی باتری، احساس رضایت بیشتری را در همشهریان و مشتریان خود فراهم آورد.

باطری جوادپور در مرحله نخست با عرضه محصولات شرکت ییگیت آکوی ترکیه (Yigit Aku Gorp تاسیس در 1976)، گامی بلند در جلب رضایت مشتریان برداشت و به موفقیت چشمگیری در فروش دست یافت. اما با روند رو به رشد صنعت و تولیدات با کیفیت داخلی در حوزه باتریسازی، آقای جوادپور به تولید داخلی و حمایت از کالای ملی توجه نشان داد و با شرکت‌های باتریسازی داخلی مثل سپاهان و صبا باتری به همکاری پرداخت.

هرچند که ایشان معتقد است در راستای خدمت‌ رسانی، باید هر دو طرف را دید و به بهانه تولید ملی، نباید هر کالایی را عرضه کرد. همچنین باید توجه کرد که تولیدات داخلی، تناسبی با بازار داخلی داشته باشد و تولیدکنندگان با در نظر گرفتن وضعیت مشتریان به ارائه خدمات بپردازند.

آقای جوادپور و همکاران در طی سال‌های گذشته، در هر مقطع از توسعه کسب و کار، برنامه‌ ریزی‌هایی انجام داده‌اند تا علاوه بر حل به موقع و با تدبیر مشکلات پیش رو، اعتبارشان را نیز نزد مشتریان محترم حفظ نموده و به جایگاهشان در بازار ارائه خدمات باطری مشهد و استان خراسان رضوی، افزایش دهند.

همه این تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها سبب شده تا «باطری جوادپور»، علی رغم فراز و نشیب بازار، سهم 10% از نیاز بازار مشهد را برای خود تثبیت کند و امیدوارانه با برنامه‌ریزی‌، گام‌های موثری برای افزایش آن برخواهد داشت. در شرکت «باطری جوادپور» تلاش شده در ارائه خدمات، همه طیف‌ها را در نظر گرفته‌ شود؛ در عین حال همکاری با سازمان‌هایی چون شهرداری، اورژانس مشهد، نیروهای مسلح، نمایندگی‌های ماشین های معتبر جهانی مانند هیوندا و همکاری با اسنپ را می‌توان در کارنامه فعالیت های «باطری جوادپور» مشاهده کرد.

طبق آمار و بررسی‌های انجام شده، از 20هزار مشتری که تا کنون از «باطری جوادپور» کالا و خدمات دریافت کرده‌اند، بیش از 40% آنها با اطمینان خاطر برای دریافت خدمات، دوباره به این شرکت مراجعه نموده‌اند. این امر، نشان‌دهنده حسن انجام کار و تحقق شعار مشتری‌مداری در جوادپور است.

آنچه امروز با نشان تجاری(برند) «باطری جوادپور» به همشریان عزیز عرضه می شود، حاصل تلاش‌های برنامه‌ریزی شده آقای ابراهیم جوادپور و همکارانشان است که با بهره مندی از مشاوران و نیروهای متخصص، سعی در بهبود بیش از پیش آن دارند.

در همین راستا، مدیریت باطری جوادپور برای گزینش همکارانش به دو اصل پایبند است؛ مجرب بودن و متعهد بودن. برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور ارتقاء سطح دانش فنی و ارتباطی نیروهای فعال در باطری جوادپور، نقش مهمی در بهبود ارائه خدمات این شرکت داشته است.

به قول آقای جوادپور:«کار خوب، تمامی ندارد». لذا ایشان با تخصیص 7 دستگاه وانت‌بار برای ارائه خدمات در سطح شهر و چند دستگاه موتور برای محدوده های پُر ترافیک شهر مشهد و برنامه‌ریزی برای راه اندازی و تجهیز فروشگاه سیار در محدوده وکیل آباد، تحقق ارائه خدمات سریع‌تر و با کیفیت‌تر را مدنظر دارند.

همچین با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین «باطری جوادپور»، پیش بینی می شود در آینده‌ای نزدیک، تعداد بیشتری از همشهریان عزیز از خدمات سریع و باکیفیت این شرکت، بهره مند شوند. آقای جوادپور امیدوار است تا دیگر همکاران صنعت باطریسازی، برای ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت مشتریان وارد عرصه شوند، زیرا با رقابتی بودن کسب و کار، صنعت و خدمات باطری‌سازی به رشد و توسعه شایسته خود دست می‌یابد.

شما میتونید در اینستاگرام ویدیو ما جوادپور هستیم را برای آشنایی با اعضای ما ببینید.

خدمات امداد باتری جوادپور

ما در مجموعه جوادپور انواع باتری های ایرانی از شرکت های مختلف را در آمپراژ های متفاوت، مناسب برای خودروهای سواری و خودرو های سنگین را موجود داریم.

میتونین از قیمت ها و برند های مختلف موجود در صفحه باتری ها آگاه شوید.

در جوادپور ما خدمات زیر را برای شما مشهدیان عزیز ارائه می دهیم:

  1. تعویض باتری
  2. نصب و ارسال رایگان باتری
  3. تست باطری
  4. تست دینام

با خرید باتری از جوادپور، میتونین از گارانتی طلایی نیز بهره مند شوید. به این صورت که برای دریافت خدمات گارانتی، نیازی به مراجعه به نمایندگی باتری ندارید و تنها با مراجعه به مجموعه ما از خدمات گارانتی بهره مند می شوید.

بعلاوه تا 48 ساعت بعد از خرید میتونین در صورت عدم رضایت محصول خود را مرجوع کنید.

شما میتونین هم به صورت حضوری، هم به صورت آنلاین از ما خرید کنید.

ارتباط با جوادپور

آدرس:

مشهد – نبش امام رضا 68

شماره تماس:

38381000

38522017

09151000879

اینستاگرام:

Javadpoorbattery

اگر تا به حال تجربه خرید از ما رو داشتید، خوشحال میشیم زیر همین پست با ما در میون بزارینش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *