مقاله‌های تخصصی

اسنپ کارفیکس چیست؟

اسنپ کارفیکس یک پلتفرم جامع برای ارائه تمام خدمات خودرویی برای کاربران اسنپ است که به تازگی توسط این مجموعه رونمایی شده است. در این پلتفرم بسیاری از محصولات و خدمات خودرویی با قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه برای کاربران ارائه می‌شود.


تاریخچه اسنپ

اسنپ یکی از سرویس‌های برخط، برای درخواست وسیلهٔ نقلیهٔ آنلاین و کرایه‌ای در ایران است. این سرویس فعالیت خود را از دی ماه سال 1392 آغاز کرد. مالکیت این نرم‌افزار متعلق به گروه اینترنت ایران است. این گروه کار خود را ابتدا با نام “تاکسی یاب” شروع کرد و بعدا آن را به اسنپ تغییر داد.

در ابتدا به کار این نرم‌افزار، در برخی موارد مورد انتقاد صنف تاکسیرانی قرار گرفت و به عملیات تاکسیرانی غیرقانونی، پایین آوردن قیمت و خدمات ناایمن متهم شد.
با این وجود اسنپ در دو سال اول فعالیت خود، توانست به یکی از بزرگترین تجارت های الکترونیکی ایران تبدیل شود.
در حال حاضر اسنپ با بیش از ۵۰۰ نفر پرسنل تمام وقت، نیم میلیون کاربر به‌عنوان راننده و ده میلیون کاربر به عنوان مسافر توانسته به یکی از سیستم‌های رفت وآمد هوشمند در اکثر شهرهای ایران تبدیل شود.
هم‌ اکنون این نرم افزار در بیش از ۱۰۰ شهر بزرگ و کوچک ایران با رانندگان ایرانی فعال می‌باشد.

خدمات اسنپ

اسنپ در طی سال های فعالیت خود، خدمات دیگری را علاوه بر سرویس های درخواست خودرو به نرم افزار خود اضافه کرد. این خدمات شامل موارد ذیل می‌باشد:

  1. اسنپ اکو
  2. اسنپ بایک
  3. اسنپ باکس
  4. اسنپ فود
  5. اسنپ مارکت
  6. اسنپ تریپ
  7. اسنپ روم
  8. اسنپ اکسپرس
  9. اسنپ دکتر

از جدیدترین خدمات این نرم افزار می‌توان به اسنپ کارفیکس اشاره کرد.

اسنپ کارفیکس چیست؟

در این سرویس خدماتی مانند کارواش، خرید انواع روغن موتور، قطعات یدکی خودرو، لاستیک و بسیاری خدمات دیگر با هدف کاهش هزینه‌های کاربران راننده ارائه می‌شوند.

باشگاه رانندگان اسنپ، سرویس «اسنپ کارفیکس» را برای سهولت دسترسی کاربران راننده به انواع خدمات خودرویی ارائه کرده است.

آیا همه می‌توانند از خدمات اسنپ کارفیکس استفاده کنند؟

خدمات این سرویس برای تمامی کاربران اسنپ فعال است. خدمات اسنپ کارفیکس ارتباطی با میزان فعالیت کاربر ندارد.

تسهیلات اسنپ کارفیکس تنوع گسترده‌ای دارد و برای کاربران تمام شهرهای فعال ارائه می‌شود. همچنین این مجموعه برنامه دارد که به‌‌تدریج، مراکز، تسهیلات و شهرهای بیشتری را به لیست ارائه‌کنندگان خدمات خود اضافه کند.

چگونه از اسنپ کارفیکس استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات این سرویس ابتدا وارد وب سایت اسنپ کارفیکس شوید و استان محل فعالیت خود را انتخاب کنید. سپس می‌توانید تمام مراکز ارائه‌کننده تسهیلات در منطقه خود را مشاهده کنید و در صورت تمایل از آنها خرید کنید.
همچنین از طریق اپلیکیشن رانندگان اسنپ و استفاده از گزینه «اسنپ کارفیکس» نیز می‌توانید به خدمات این بخش دسترسی داشته باشید.

مراکز متنوعی برای تسهیلات مختلف در هر شهر در نظر گرفته شده‌ است. شما می‌توانید با توجه به نزدیکی هر مرکز به محل سکونت خود، هر یک از این مراکز خدماتی را به دلخواه برای تحویل محصولات یا دریافت خدمات انتخاب کنید.

این سرویس اپلیکیشن اسنپ بسیار کاربردیست، اما تنها مشکل این است که هنوز کامل نیست و برخی خدمات آن از جمله خرید لاستیک یا کارواش در تمامی شهر ها فعال نیست.
بعلاوه که این سرویس تنها شامل دو برند باتری صبا و سپاهان بوده است و تنوع زیادی ندارد و قیمت آنها نیز کمی بالاتر از قیمت بازار است.  شما می‌توانید انواع باتری خودرو و قیمت آنها را در وبسایت ما مشاهده و مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *