مقالات

بهترین باتری ایرانی کدام است؟ معرفی 5 برند تولید کننده باتری ایرانی

بهترین باتری ایرانی کدام است؟ معرفی 5 برند تولید کننده باتری ایرانی

خرید بهترین باتری ایرانی برای ماشین از میان محصولات مختلفی که توسط برندهای گوناگون روانه بازار می‌شوند یکی از دغدغه‌ های مالکان خودرو است. به لطف پیشرفت تکنولوژی، امروزه می‌توان انواع باتری ماشین ایرانی را در بازار مشاهده کرد که قابلیت رقابت با محصولات برندهای خارجی را دارند. در واقع همان اندازه که شناسایی بهترین برند باتری خارجی برای مالکان اتومبیل حائز اهمیت است، شناخت بهترین باتری ایرانی و معتبرترین برند داخلی نیز اهمیت بالایی دارد.

با خرید بهترین باتری ایرانی برای خودرو علاوه بر اینکه می‌توانید نسبت به کیفیت محصول مورد نظر اطمینان به دست آورید، از اصالت کالا نیز اطمینان خواهید یافت. علاوه بر این دریافت خدمات پس از فروش توسط برندهای داخلی نیز به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل به‌راحتی می‌توانید برای رفع ایراد و تعویض باتری اقدام نمایید.

مزایای خرید بهترین باتری ایرانی برای ماشین

هنگامی که به سراغ شناسایی بهترین برند باتری ایرانی می‌روید و قصد خرید گزینه‌ای از شرکت‌های داخلی را دارید، باید بدانید که از مزایای مختلفی بهره خواهید برد.

بدون تردید کیفیت باتری ایرانی به‌گونه‌ای است که می‌تواند به رقابت با محصولات مشابه برندهای خارجی بپردازد. امروزه چندین برند معتبر در کشور فعالیت خود را انجام می‌دهند که برای ساخت باتری ماشین از جدیدترین استانداردها و فناوری‌های روز استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از مزایای خرید بهترین باتری ایرانی برای خودرو، قیمت مناسب‌تر این محصولات در مقایسه با باتری‌های خارجی است. به‌واسطه اینکه باتری‌های خارجی از جمله کالاهای وارداتی به شمار می‌روند و در قیمت‌گذاری آن‌ها نرخ ارز و دلار تأثیر بالایی دارد، نسبت به محصولات تولید داخل گران‌تر هستند. در واقع می‌توان قیمت را یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی دانست که بسیاری از صاحبان خودروها را ترغیب می‌کند تا به سراغ خرید باتری ایرانی بروند.

دریافت خدمات پس از فروش از نمایندگی‌های فروش باتری ایرانی را می‌توان یک مزیت دیگر هنگام خرید محصولات تولید داخل عنوان کرد. شما به راحتی می‌توانید از اصالت کالای تولید شده توسط بهترین برندهای ایرانی نیز اطمینان به دست آورید. ما در مجموعه امداد باتری جوادپور به شما کمک می‌کنیم تا با شناخت بهترین برند باتری ایرانی بتوانید انتخاب خود را به‌درستی انجام دهید.

معرفی بهترین باتری ایرانی برای ماشین

باتوجه‌به اینکه چندین برند معتبر فعالیت خود را در زمینه تولید باتری ماشین در داخل کشور انجام می‌دهند، انتخاب بهترین گزینه‌ها اهمیت بالایی دارد. اگر از ما بپرسید بهترین باتری ایرانی کدام است، ما محصولات زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  1. سپاهان باتری، معروف‌ترین برند تولید کننده باتری ایرانی

هنگامی که صحبت از بهترین باتری ایرانی برای اتومبیل می‌شود، بدون تردید ذهن‌ها به سمت سپاهان باتری می‌رود. یک برند معتبر که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است. این برند را می‌توان گزینه‌ای دانست که از نظر کیفیت محصولات و نوع خدمات حرف اول را در داخل کشور می‌زند. استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها برای ساخت باتری خودرو توسط شرکت سپاهان باتری سبب شده است که باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار را بتوانید از بین باتری‌های ارائه شده توسط این برند انتخاب کنید. حتی برای خودروهای خارجی نیز امکان استفاده از باتری سپاهان وجود دارد. قیمت باتری سپاهان باتوجه‌به آمپر آن مشخص می‌شود. هنگامی که قصد خرید باتری سپاهان باتری برای خودروی خودرو دارید، میزان آمپر آن را بررسی کرده تا بهترین انتخاب را انجام دهید. در حال حاضر این برند انواع باتری‌ها را با ظرفیت‌های ۳۲ آمپر تا ۲۲۰ آمپر تولید کرده و در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. دراین‌بین باید بدانید که کارخانه‌های تولید کننده خودرو در ایران به‌عنوان باتری فابریک بر روی خودروهای ال ۹۰، سمند و پژو ۲۰۶ از محصولات سپاهان باتری استفاده می‌کنند. این شرکت باتری‌سازی داخلی محصولات خود را تحت برندهای مختلف مانند وان پلاس، اتمیک، اوربیتال پریمیوم و سوزوکی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

  1. شرکت صبا، باتری بهترین مارک باتری اتمی ایرانی

اگر به دنبال پاسخ این سؤال هستید که بهترین باتری ایرانی کدام است، بدون شک به نام شرکت صبا باتری نیز برخورد خواهید کرد. یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های فعال در کشور که حدود ۵۰ سال سابقه دارد. این شرکت توانسته است در زمینه تولید باتری‌های اتمی و باتری‌های اسیدی فعالیت گسترده‌ای انجام دهد. هم اکنون باکیفیت‌ترین و اقتصادی‌ترین باتری‌های داخلی توسط این برند روانه بازار می‌شوند. از باتری‌های ۳۵ آمپر تا باتری‌های ۲۰۰ آمپر را می‌توانید از بین محصولات ارائه شده توسط شرکت صبا باتری انتخاب کنید. صبا باتری انواع باتری‌های خودرو را برای خودروهای سبک و خودروهای سنگین در بازار عرضه می‌کند.

باتوجه‌به استفاده از فناوری‌ها برای تولید باتری توسط این برند، طول عمر محصولات آن بسیار بالا است. بسته به شرایط رانندگی و همچنین آب‌وهوای منطقه در کنار میزان مصرف باتری، طول عمر محصولات صبا باتری تغییر پیدا می‌کند. بر روی خودروهای گروه خودروسازی سایپا می‌توان باتری‌های صبا را به‌عنوان محصولات فابریک مشاهده کرد. به همین علت بر روی خودروهای شاهین، ساینا، پراید و تیبا می‌توانید باتری‌های شرکت صبا باتری را مشاهده نمایید. محصولات ارائه شده توسط این برند تحت مدل‌های باتری واریان و سالند مطابق با جدیدترین استانداردهای دنیا تولید می‌شوند.

  1. برنا باتری

برای انتخاب بهترین باتری ایرانی می‌توانید به سراغ شرکت برنا باتری نیز بروید. یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید باتری خودرو طیف گسترده‌ای از باتری‌ها را روانه بازار کرده است. این شرکت برای تولید تمامی محصولات خود از تکنولوژی‌های روز دنیا و جدیدترین دستگاه‌ها کمک می‌گیرد. انواع باتری ماشین با ظرفیت‌های بین ۵۰ آمپر ۲۰۰ آمپر توسط شرکت برنا باتری تولید می‌شوند. این شرکت باتری‌سازی از برندهای معروف مانند زیتکس و مارک گلوبال استفاده کرده و تولیدات خود را تحت این عنوان‌ها در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

در خصوص برنا باتری به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده باتری ایرانی جالب است بدانید که به عنوان نخستین برند توانسته است گواهینامه استاندارد ملی ایران را در زمینه تولید باتری دریافت کند. علاوه بر این اخذ گواهینامه بین‌المللی ISO 9001:2015 نیز نشان می‌دهد که این برند ایرانی تا چه اندازه توانسته است گام‌های پیشرفت را به‌خوبی بردارد. اگر به دنبال خرید بهترین باتری ایرانی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و عملکرد قابل‌قبول هستید، توصیه ما به شما بررسی باتری برنا است.

  1. شرکت نیرو گستران خراسان

با بررسی لیست بهترین باتری ایرانی برای ماشین به یک برند دیگر تحت عنوان گروه صنعتی نیرو گستران خراسان برخورد می‌کنیم. این شرکت در زمینه تولید انواع باتری ماشین و باتری موتور سیکلت فعالیت خود را انجام می‌دهد. از سال ۱۳۸۰ شرکت نیرو گستران خراسان فعالیت خود را در زمینه تولید انواع باتری ماشین آغاز کرده است. بد نیست بدانید که این شرکت نخستین تولید کننده باتری سیلد کلسیمی در داخل بوده که به عنوان یکی از تأمین‌کننده‌های شرکت‌های خودروساز توانسته است در این زمینه گامی بلند بردارد. از جمله محصولات تولید شده توسط شرکت نیرو گستران خراسان می‌توان به باتری ولگا اشاره کرد. این نوع باتری علاوه بر اینکه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده از قیمت مناسبی نیز بهره می‌برد. برند سیلور، توربو و همچنین شارک را در کنار ولتا می‌توان از جمله برندهای این کارخانه دانست که توانسته‌اند نیاز مشتریان را در نقاط مختلف کشور برطرف کنند.

  1. آکو باتری (گروه صنعتی اشجع باتری)

آخرین گزینه‌ای که در لیست بهترین برندهای تولید کننده باتری ایرانی قرار می‌گیرد، آکو باتری است. آکو باتری یا گروه صنعتی اشجع باتری که به عنوان یکی از برندهای تازه‌کار در کشور شناخته می‌شود، از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در شهر اردبیل آغاز کرده و با به بهره‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی‌ها توانسته محصولاتی با بالاترین کیفیت در اختیار مصرف‌کننده بگذارد. مطابق با استانداردهای جهانی انواع باتری توسط این برند ایرانی تولید شده و گزینه‌ای مناسب برای استفاده بر روی انواع خودروهای سواری هستند. از جمله برندهای تولیدی این گروه صنعتی می‌توان به باتری کاما، باتری کارپیل و باتری تینو اشاره کرد. قیمت محصولات آکو باتری نیز در مقایسه با باتری‌های برندهای دیگر بسیار مناسب بوده و افرادی که قصد خرید بهترین باتری ایرانی برای خودرو را دارند، می‌توانند از باتری‌های گروه صنعتی اشجع استفاده کنند. شرکت آکو باتری انواع باتری را در سایزهای متنوع و در آمپراژهای بین ۵۰ تا ۲۰۰ آمپر ساعت روانه بازار کرده است. دریافت نشان تأیید بیانگر این است که انواع باتری تولید شده توسط دارای بالاترین کیفیت هستند.

خرید و تعویض انواع باتری ایرانی برای ماشین

هنگامی که قصد خرید بهترین باتری ایرانی برای ماشین را دارید، علاوه بر اینکه باید مدل ماشین، میزان آمپر باتری و قیمت باتری را در نظر بگیرید، کیفیت برند تولید کننده را به‌هیچ‌عنوان نباید فراموش کنید. اگر به دنبال خرید بهترین باتری ایرانی برای خودرو هستید، از بین محصولات شرکت‌های نام برده انتخاب خود را انجام دهید. ما در فروشگاه اینترنتی باتری جوادپور انواع باتری ایرانی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در دسترس شما قرار داده‌ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید بهترین باتری ایرانی می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *