مقالات

خرید باتری اسپورتیج در مشهد

اسپورتیج یکی از مدل خودروهای برند کیا موتورز است. این خودروی شاسی بسیار زیبا و پرطرفدار است و میتوان گفت یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ماشین شاسی محسوب میشود. در این مقاله ما میخواهیم به موضوع خرید باتری اسپورتیج در مشهد بپردازیم و بررسی کنیم که این خودرو به چه نوع باتری نیاز دارد و چه مدل باتری‌هایی برای این خودرو مناسب هستند.

باتری ماشین اسپرتیج

ماشین اسپرتیج نیاز به باتری 70 آمپر 12 ولت دارد تا بتواند موتور و دیگر ابزارهای الکتریکی که دارد را راه‌اندازی کند. در ادامه به بررسی بهترین باتری‌هایی که میتوانید برای این خودرو استفاده کنید میپردازیم.

باتری 70 آمپر توربو

باتری 70 آمپر توربو محصول شرکت نیروگستران خراسان است. عمر این باتری 2 سال است و دارای 14 ماه گارانتی است. این باتری از مواد اولیه با خلوص بالایی ساخته شده است و از کیفیت خوبی برخوردار است. همچنین این باتری دوام بالایی دارد و میتواند در شرایط مختلف آب و هوایی دوام بیاورد.

این باتری طراحی ایمنی دارد و دربرابر ضربه ایمن است.

باتری 70 آمپر اتم پولو

باطری 70 آمپر اتم پولو یکی از محصولات شرکت ویستا باتری است. عمر این باتری 2 الی 3 سال است و دارای 15 گارانتی است. البته درنظر داشته باشید که عمر باطری خودرو به نوع نگهداری شما از باتری بستگی دارد.

اگر دقیقا نمیدانید که باید چه کارهایی را برای نگهداری از باتری خودروی خود انجام دهید، پیشنهاد میکنم حتما مقاله “8 نکته نگهداری باتری خودرو” را مطالعه کنید. در این مقاله نکاتی درباره نگهداری از باتری خودرو گفته شده است که به شما برای نگهداری و مراقبت از باتری خودرو کمک میکند.

همچنین ما در پیج اینستاگرام مجموعه باتری جوادپور، آموزش‌هایی برای نگهداری و مراقبت از باتری خودرو قرار میدهیم که میتوانند به شما خیلی کمک کنند.

بدنه این باتری از کیفیت بالایی برخوردار است و صفحات این باتری کلسیم-سرب هستند. از نظر ظاهری نیز سایز استاندارد‌ L3 برای این باتری رعایت شده است و درپوش آن سیلد شده است.

باتری 70 آمپر کارپیل

باطری 70 آمپر کارپیل محصول کارخانه آکو باطری در استان اردبیل است. عمر این باطری 2 تا 3 سال است و شامل گارانتی 15 ماهه است. این باتری از قدرت استارت زنی مناسبی برخوردار است و دیگر نیازی نیست که زمانی زیادی را صرف استارت زدن و راه اندازی خودرو بگذرانید.

این باتری جزو گزینه‌های مناسب برای خرید باتری اسپورتیج در مشهد محسوب میشود.

باتری 70 آمپر واریان

باطری 70 آمپر واریان، باتری اتمی(خشک) از کارخانه صبا باتری می‌باشد. عمر این باطری 2 تا 3 سال است و شامل گارانتی 15 ماهه است. این باتری دربرابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم است و از دوام خوبی در شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار است.

این باتری دارای سرعت شارژ پذیری بالایی است و دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف شارژ مجدد باطری خودروی خود کنید. این باتری هم جزو گزینه‌های مناسب برای خرید باتری خودرو در مشهد محسوب میشود.

خرید باتری اسپورتیج در مشهد

مجموعه باتری جوادپور یکی از بهترین پخش کنندگان باتری خودرو در سطح مشهد است که شما میتوانید به راحتی خرید باتری اسپورتیج در مشهد را از این مجموعه انجام دهید. همچنین درنظر داشته باشید که درصورتی که باتری خودروی شما در مشهد تمام شده و نیاز به پشتیبانی دارید، میتوانید با شماره تلفن 05138381000 تماس بگیرید و از مجموعه جوادپور درخواست پشتیبانی کنید.

در سریع‌ترین زمان نزدیک‌ترین خودروی پشتیبانی جوادپور به سمت شما می‌آید و باتری خودروی شما را تعویض میکند. درنظر داشته باشید که ارسال و نصب باتری در مشهد از سمت مجموعه باتری جوادپور به صورت رایگان انجام میشود.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم این مقاله به شما برای خرید باتری اسپورتیج در مشهد کمک کرده باشد. خیلی خوشحال میشویم نظرات خود را در زیر همین پست برای ما ارسال کنید و درصورتی که تجربه خرید از مجموعه باتری جوادپور را داشتید، این تجربه را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *