مقالات

خرید باتری ال نود در مشهد

خودروی ال نود که با نام تندر نود هم شناخته می‌شود جزو قدرتمندترین خودروهای داخل ایران محسوب می‌شود. این خودرو ظاهر نسبتا رسمی‌تری نسبت به سایر خودروها دارد ولی همانطور که گفتیم از قدرت موتور واقعا خوبی برخوردار است. همانطور که می‌دانید باطری خودرو یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر ماشینی محسوب می‌شود و ما قصد داریم در این مقاله به بررسی بهترین و مناسب‌ترین باتری ال نود بپردازیم و به شما برای خرید باتری ال نود در مشهد کمک کنیم.

خرید باتری ال نود در مشهد

باتری مناسب تندر نود، باتری 60 آمپر 12 ولت است. در ادامه به بررسی چند نمونه باطری 60 آمپر مناسب برای ال 90 میپردازیم.

باتری 60 آمپر اوربیتال

باطری 60 آمپر اوربیتال، محصول شرکت سپاهان باتری اصفهان است که به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان باطری خودرو در سطح کشور شناخته می‌شود. این باتری از کیفیت بدنه خوبی برخوردار است و دربرار ضربات و صدمات ایمن است. همچنین این باتری با تکنولوژی ژل ساخته شده است و نیاز به نگهداری و مراقبت کمتری دارد.

عمر متوسط این باتری 2 سال یا 40 هزار کیلومتر است که البته عمر باطری به نوع استفاده و نوع نگهداری شما بستگی دارد. در صورتی که نمیدانید به چه صورت باید از باتری خودروی خود نگهداری کنید، پیشنهاد میکنم حتما مقاله “8 نکته برای نگهداری از باتری خودرو” را مطالعه کنید. در این مقاله به بررسی نکاتی پرداخته‌ایم که می‌توانند به شما برای نگهداری بهتر از باتری خودرو کمک کنند.

همچنین ما در پیج اینستاگرام مجموعه باتری جوادپور، نکات مختلفی را برای نگهداری بهتر از باتری خودرو قرار میدهیم که می‌توانند به شما برای نگهداری درست از باتری کمک کنند.

باتری 60 آمپر کارپیل

باطری 60 آمپر کارپیل محصول شرکت آکوباتری اردبیل است. این باتری از سرعت شارژ مناسبی برخوردار است و دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف شارژ مجدد باتری خودروی خود کنید. گفته می‌شود این باتری هم مانند باتری 60 آمپر اوربیتال از بدنه مقاومی برخوردار است و دربرابر ضربات مختلف ایمن است.

باتری 60 آمپر توربو

باطری 60 آمپر توربو، محصول شرکت نیروگستران خراسان است. این باطری از طراحی ایمنی برخوردار است به صورتی که درب خروج گاز بدون هیچگونه نشتی قرار گرفته است. برای تولید این باتری از مواد اولیه با خلوص بالا استفاده شده است که باعث بهبود کیفیت و کارکرد این باطری شده است.

گفته می‌شود این باتری دوام خوبی دربرابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد و می‌توانید از این باتری در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید.

باتری 60 آمپر واریان

باتری 60 آمپر واریان، محصول شرکت صبا باتری است که به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان باطری خودرو در سطح کشور شناخته می‌شود. این باتری دارای ویژگی‌های مختلفی مانند قدرت استارت زنی بالایی است که باعث می‌شود خودروی شما سریع‌تر روشن شود و دیگر نیازی نباشد زمان زیادی را صرف استارت زدن برای روشن شدن خودرو بگذارید.

این باتری دارای یک چشمی تشخیص سلامت است که می‌توانید با بررسی آن از سلامت باتری خودروی خود مطلع شوید. بطور کلی باطری 60 آمپر واریان یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید باتری ال نود در مشهد محسوب می‌شود و درصورت نیاز به تعویض باتری ال 90 خود می‌توانید از این باتری استفاده کنید.

همانطور که دیدید هرکدام از این باطری‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و برای خودروی تندر نود مناسب هستند. در صورتی که خودرو ال نود شما نیاز به تعویض باتری در مشهد داشته باشد، می‌توانید با شماره تلفن 38381000 تماس حاصل فرمایید و درخواست پشتیبانی خود را در مجموعه باتری جوادپور ثبت کنید.

مجموعه باتری جوادپور یکی از بزرگترین پخش کنندگان باطری خودرو در سطح مشهد محسوب می‌شود. ما در سطح مشهد خودروهای تعمیرکار مختلفی را تعبیه کرده‌ایم تا درصورتی که هریک از شهروندان عزیز با مشکل باتری خودرو مواجه شدند و نیاز به تعویض باتری داشتند سریعا به آنها خدمت رسانی کنیم. دقت داشته باشید که ارسال و نصب باتری خودرو در مشهد توسط مجموعه جوادپور به صورت رایگان انجام می‌شود.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله به شما برای خرید باتری ال نود در مشهد کمک کنیم. خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و درصورتی که تجربه خرید از مجموعه باتری حوادپور را دارید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *