مقالات

خرید باتری دنا در مشهد

دنا یکی از پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل است که در سال‌های اخیر توانسته به خوبی جای خود را در بازار خودرویی ایران باز کند. این خودرو به دلیل طراحی زیبا، امکانات مناسب و قیمت مناسب، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این مقاله، قصد داریم شما را برای خرید باتری دنا در مشهد راهنمایی کنیم و چهار مدل باتری که مناسب این خودرو است را معرفی کنیم.

خرید باتری دنا در مشهد

یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو که در عملکرد آن نقش مهمی دارد، باتری است. باتری وظیفه تامین برق مورد نیاز سیستم‌های مختلف خودرو را بر عهده دارد و در صورت خرابی، می‌تواند مشکلات زیادی را برای خودرو ایجاد کند. به همین دلیل خرید باتری دنا در مشهد از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است.

باتری مناسب خودرو دنا، باتری با ظرفیت 66 آمپر و ولتاژ 12 است. در ادامه به بررسی چهار مدل از بهترین باتری‌های 66 آمپر که در بازار موجود است میپردازیم.

باتری 66 آمپر واریان

باتری 66 آمپر واریان یکی از با کیفیت‌ترین باتری‌های تولید داخل است که محصول شرکت صبا باتری تهران است. این محصول دارای طول عمر متوسط 2 سال یا 40000 کیلومتر است. البته دقت داشته باشید که عمر باتری خودرو به نوع نگهداری و استفاده شما از آن برمیگردد.

درصورتی که نمیدانید چطور از باتری خود مراقبت و نگهداری کنید، پیشنهاد میکنم مقاله “8 نکته برای نگهداری از باتری خودرو” را مطالعه کنید. در این مقاله به بررسی نکاتی برای نگهداری باتری خودرو پرداخته‌ایم که خیلی میتوانند به شما برای نگهداری بهتر از باتری خودرو کمک کنند. همچنین با دنبال کردن پیج اینستاگرام مجموعه جوادپور، میتوانید از آموزش‌های مختلفی که برای نگهداری از باتری خودرو قرار میدهیم استفاده کنید.

 در ادامه معرفی باتری 66 آمپر واریان میتوان گفت، این نوع باتری دوام بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

باتری 66 آمپر اوربیتال

باتری 66 آمپر اوربیتال از دیگر باتری‌های داخلی است که توسط شرکت سپاهان باتری اصفهان تولید می‌شود. این باتری از قدرت استارت زنی بالایی برخوردار است و دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را برای روشن کردن و استارت زنی خودرو صرف کنید.

بدنه این باتری از کیفیت بالایی برخوردار است و صفحات این باتری کلسیم-سرب هستند. از نظر ظاهری نیز سایز استاندارد‌ L2 برای این باتری رعایت شده است و درپوش آن سیلد شده است.

باتری 66 آمپر کارپیل

باتری 66 آمپر کارپیل، محصول شرکت آکو باطری استان اردبیل است. این باتری از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار است و از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که میتوان به آن اشاره کرد بهره‌گیری از تکنولوژی اکسپند متال است. این تکنولوژی باعث شده است که این باتری نیاز به نگهداری و شارژ مجدد آب نداشته باشد.

باتری 66 آمپر اتم پولو

باتری 66 آمپر اتم پولو یکی از محصولات شرکت ویستا باتری تهران است. این باتری دارای طول عمر 2 سال یا 40000 کیلومتر است اما همانطور که گفتیم عمر باتری کاملا به نوع استفاده و نگهداری شما بستگی دارد.

این باتری از سرعت شارژ پذیری مناسبی برخوردار است و دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی را صرف شارژ مجدد باطری خودرو خود کنید. همچنین این باتری دارای یک چشمی نشان دهنده وضعیت است که با بررسی آن میتوانید از وضعیت سلامت باطری مطلع شوید.

نکاتی برای خرید باتری دنا در مشهد

برای خرید باتری دنا در مشهد، باید به چند نکته توجه کرد:

  • ظرفیت باتری: ظرفیت باتری باید متناسب با نیاز خودرو باشد. ظرفیت باتری دنا باید حداقل 66 آمپر باشد.
  • نوع باتری: باتری‌های اتمی نسبت به باتری‌های اسیدی طول عمر بالاتری دارند و نیاز به نگهداری کمتری دارند. بنابراین، توصیه می‌شود از باتری‌های اتمی برای دنا استفاده شود.
  • گارانتی باتری: گارانتی باتری نشان دهنده کیفیت و دوام آن است. بنابراین، بهتر است از باتری‌هایی با گارانتی معتبر استفاده کنید.

خرید باتری دنا در مشهد

ما تا اینجای سعی مطلب سعی کردیم شما را با نکاتی آشنا کنیم که برای انتخاب باتری اهمیت دارند، اما چطور می‌توان باتری مناسب دنا را در مشهد تهیه کرد. برای خرید باتری دنا در مشهد، مجموعه باتری جوادپور که به عنوان یکی از بهتری پخش کنندگان باطری در سطح مشهد شناخته می‌شود در کنار شما است.

شما می‌توانید به راحتی با شماره 05138381000 یا دیگر خطوط پشتیبانی مجموعه جوادپور تماس بگیرید و در هر کجای مشهد که هستید، درخواست باطری خودروی خود را ثبت کنید. در سریع‌ترین زمان خودروهای جوادپور به سمت شما حرکت می‌کنند و به صورت رایگان باتری خودروی شما را نصب میکنند.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله به شما برای خرید باتری دنا در مشهد کمک کنیم. خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و در صورتی که تجربه خرید از مجموعه باتری جوادپور را دارید خیلی خوشحال میشویم تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *