مقالات

خرید باتری سانتافه در مشهد

اگر قصد خرید باتری سانتافه در مشهد دارید، ممکن است با این سوال مواجه شوید که چه نوع و چه برندی از باتری برای این خودرو مناسب است. در این مقاله قصد داریم به شما چهار نوع باتری را معرفی کنیم که برای سانتافه قابل استفاده هستند و مزایا و معایب هر یک را بررسی کنیم.

خرید باتری سانتافه در مشهد

ابتدا به بررسی باتری فابریک و مورد نیاز سانتافه میپردازیم.

باتری فابریک سانتافه چند آمپر است؟

باتری فابریک هیوندای سانتافه باتری ۷۰ آمپر پایه بلند است و تنها همین آمپر بر روی آن قابل نصب است. متوسط عمر باطری فابریک سانتافه ۲ سال میباشد.

بهترین باتری‌های مناسب سانتافه

باتری 70 آمپر واریان

باطری پیشنهادی ما به شما برای هیوندای سانتافه باطری ۷۰ آمپر اتمی واریان صباباتری است. این باطری دارای گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش عالی است. این باطری از نوع سیلد اتمی است که به علت طول عمر بیشتر و آلودگی کمتر ترجیح داده میشود. البته در نظر داشته باشید که عمر باتری شما بستگی به نوع استفاده و نوع نگهداری و مراقبت شما از باتری بستگی دارد.

برای نگهداری بهتر از باتری خودروی خود، میتوانید از مقاله “8 نکته نگهداری باتری خودرو“، استفاده کنید. این مقاله به شما کمک میکند تا از باتری خود به خوبی نگهداری کنید و از عمر مفید باتری خود استفاده کنید.

این باطری از جنس سرب و کلسیم ساخته شده است و دارای مقاومت بالا در برابر شارژ و دشارژ مکرر است.

باتری 70 آمپر اوربیتال

باتری ۷۰ آمپر اوربیتال نیز یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید باتری سانتافه در مشهد محسوب میشود. این باطری از نوع سیلد اتمی است و دارای گارانتی ۱۸ ماهه است. این باطری از جنس سرب و کلسیم و آنتیمون ساخته شده است و دارای قدرت شروع بالا و مقاومت در برابر ارتعاش و ضربه است.

باتری 70 آمپر کارپیل

باتری 70 آمپر کارپیل محصول آکو باطری استان اردبیل است. این باتری از قدرت استارت زنی بالایی برخوردار است و سرعت شارژ پذیری بالایی دارد و دیگر نیاز نیست زمان زیادی را برای شارژ باتری خودروی خود صرف کنید.

باتری 70 آمپر شارک

باتری 70 آمپر شارک یکی از محصولات شرکت نیروگستران خراسان است و جزو گزینه‌های مناسب برای خرید باتری سانتافه در مشهد محسوب میشود. این باتری میتواند در شرایط آب و هوایی دوام بیاورد و عمر بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

چگونه باتری سانتافه را خریداری کنیم؟

مجموعه باتری جوادپور به عنوان یکی از بزرگترین پخش کنندگان باتری در سطح مشهد فعالیت میکند. میتوانید خرید باتری سانتافه در مشهد را از طریق روش‌های زیر از مجموعه باتری جوادپور انجام دهید.

1. مراجعه حضوری

شما با مراجعه به فروشگاه در نبش امام رضا ،68 می‌توانید باتری مورد نیاز خود را با نصب رایگان تعویض کنید.

2. تماس تلفنی

شما می‌توانید با شماره 38381000 تماس بگیرید. اپراتور ها نزدیک‌ترین ماشین امداد رسان جوادپور را به سمت شما می‌فرستند. ارسال و نصب باتری 74 آمپر کارپیل برای شما در مشهد و حوالی آن کاملا رایگان خواهد بود.

3. خرید آنلاین 

شما می‌توانید این محصول را از ما به صورت آنلاین از سایت یا اینستاگرام، به راحتی خرید کنید و ما آن را به صورت رایگان برای شما در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال خواهیم کرد.

با خرید از امداد باتری جوادپور از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  1. گارانتی طلایی جوادپور
  2. نصب و ارسال رایگان
  3. تست باتری و دینام قبل از نصب باتری جدید
  4. امکان مرجوعی تا 48 ساعت بعد از خرید

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم این مقاله به شما برای خرید باتری سانتافه در مشهد کمک کرده باشد. خیلی خوشحال میشویم نظرات‌ خود را در زیر همین پست برای ما ارسال کنید. همچنین در صورتی که تجربه خرید از مجموعه جوادپور را داشتید، میتوانید تجربه خود را با ما زیر همین پست درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *