مقالات

خرید باتری ساینا در مشهد

ساینا به عنوان نسل بعدی تیبا شناخته میشود. درواقع ساینا به نوعی خودروی بروزرسانی شده تیبا است. ساینا نسبت به تیبا تفاوت‌های چندانی ندارد و میتوان این دو خودرو را در یک سطح مقایسه قرار داد. ما در این مقاله میخواهیم موضوع خرید باتری ساینا را با هم بررسی کنیم و بهترین باتری‌هایی که میتوان برای این خودرو تهیه کرد را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید باتری ساینا

باتری که برای خودروی ساینا پیشنهاد میشود 50 آمپر ساعت 12 ولت است. در ادامه به بررسی بهترین باتری‌های 50 آمپر میپردازیم.

باتری 50 آمپر برنا

باطری 50 آمپر برنا محصول شرکت برنا باتری اصفهان است. این برند جزو اولین تولید کنندگان باتری در ایران محسوب میشود.

این محصول دارای 2 سال طول عمر یا 40 هزار کیلومتر است، اما این موضوع را در نظر داشته باشید که عمر باتری خودرو کاملا به این بستگی دارد که چه نوع استفاده‌ای از آن داشته باشید و چگونه از باتری خودروی خود مراقبت میکنید.

این باتری جزو دسته باتری‌های اتمی است که نیاز به نگهداری و مراقبت کمتری نسبت به باتری‌های اسیدی دارد.

باتری 50 آمپر کارپیل

باتری 50 آمپر کارپیل محصول شرکت آکوباتری اردبیل است که جزو بهترین تولید کنندگان داخلی محسوب میشود. این محصول دارای قدرت استارت زنی بالایی است و نیاز ندارد تا چندین بار برای روشن شدن استارت بزنید.

این باتری هم جزو دسته باتری‌های اتمی است و نیاز به نگهداری و مراقبت کمتری دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول میتوان به سرعت شارژ پذیری آن اشاره کرد. این باتری به سرعت شارژ میشود و دیگر نیاز نیست زمان زیادی را برای شارژ باتری خودروی خود از دست دهید.

باتری 50 آمپر اوربیتال

باتری 50 آمپر اوربیتال یکی از محصولات شرکت سپاهات باتری اصفهان است. باتری های اوربیتال که با تکنولوژی ژل ساخته می‌شوند(باتری با دریچه تنظیم شده VRLA)، یک باتری اسید سرب دارای شیر تنظیم شده و بدون نیاز به  تعمیر و نگهداری هستند.

این محصول دارای چشمی نشان دهنده وضعیت باتری است که دارای 3 رنگ مختلف است و وضعیت سلامت باتری را نشان میدهد. شما میتوانید با بررسی این چشمی از وضعیت سلامت باتری خود مطلع شوید. این باتری جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید باتری ساینا محسوب میشود.

باتری 50 آمپر واریان

باتری 50 آمپر واریان یکی از محصولات شرکت صبا باتری تهران است که جزو برترین تولید کنندگان باتری خودرو در ایران محسب میشود. این باتری از نوع باتری‌های اتمی است و نیاز به نگهداری و بررسی کمتری دارد. این باتری توانایی تحمل انواع آب و هوا را دارد و میتواند در شرایط مختلف آب و هوایی به کار کرد خود ادامه دهد.

این محصول دارای چشمی تشخیص مایع الکترولیت است که میتوانید با استفاده از آن مقدار مایع را تشخیص دهید و در صورت نیاز مایع الکترولیت باتری را شارژ کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول میتوان به قیمت مناسب آن نسبت به سایر باتری‌های 50 آمپر اشاره کرد. این باتری هم جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید باتری ساینا محسوب میشود.

تمام باطری‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم میتوانند جزو گزینه‌های مناسب برای خرید باتری ساینا محسوب شوند. این محصولات تفاوت‌های کوچکی دارند ولی میتوان گفت قیمت‌های متفاوتی نسبت به کیفیت و شرکت سازنده‌ دارند.

اگر خودرو ساینا شما نیاز به تعویض باتری دارد، میتوانید از مجموعه باتری جوادپور درخواست پشتیبانی کنید. مجموعه باتری جوادپور فعالیت خود را در سطح مشهد انجام میدهد و ارسال و نصب باتری شما را به صورت رایگان انجام میدهد. میتوانید با شماره 05138381000 تماس حاصل فرمایید و در سطح مشهد از مجموعه جوادپور درخواست پشتیبانی کنید.

یکی از موضوعاتی که در این مقاله درباره‌ آن صحبت کردیم ارتباط مراقبت از باتری و عمر باتری است. درواقع اگر بتوانید مراقبت‌های درستی را برای باتری خودروی خود انجام دهید، میتوانید عمر باتری خود را افزایش دهید. برای این کار میتوانید از مقاله “نگهداری باتری خودرو” استفاده کنید.

علاوه بر این میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام مجموعه جوادپور، نکات خوبی را درباره‌ی مراقبت از باتری خودرو کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *