مقالات

خرید باتری سمند در مشهد

سمند به عنوان یکی از بهترین خودروهای ساخت ایران محسوب میشود که توسط شرکت ایرانخودرو تولید و به فروش میرسد. این خودرو از مشخصات فنی خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از بهترین خودروهای ایران شناخته میشود. در این مقاله میخواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید خرید باتری سمند در مشهد انجام دهید و بهترین باتری‌های سمند را به شما معرفی کنیم.

خرید باتری سمند در مشهد

باتری مناسب خودروی سمند 66 آمپر 12 ولت است و در ادامه به بررسی بهترین باطری‌های 66 آمپر میپردازیم.

باتری 66 آمپر اوربیتال

باطری 66 آمپر اوربیتال یکی از محصولات شرکت سپاهان باتری اصفهان است که به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان باتری خودرو در ایران محسوب میشود. عمر این باتری 2 سال یا 40000 کیلومتر است که البته عمر باطری بستگی به نوع استفاده و نوع نگهداری شما دارد.

برای مراقبت بهتر از باتری خودروی خود، میتوانید از مقاله “8 نکته نگهداری از باتری خودرو” استفاده کنید. در این مقاله نکاتی را به شما آموزش میدهیم که میتوانید با استفاده از آنها از باتری خود به خوبی مراقبت کنید.

این باتری قدرت استارت زنی بالایی دارد و دیگر نیاز نیست زمان زیادی را صرف استارت زدن ماشین برای روشن شدن کنید. این باتری جزو یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید باتری سمند در مشهد محسوب میشود.

باتری 66 آمپر توربو

باطری 66 آمپر توربو یکی از محصولات شرکت نیروگستران خراسان است. این محصول از نوع MF است که به این معناست که نیاز به نگهداری و شارژ آب باتری ندارند و جزو دسته باتری‌های خشک محسوب میشود.

برای تولید این باتری از مواد اولیه با خلوص بالا استفاده شده است و دارای بدنه مقاومی است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. این باتری توانایی دوام در شرایط آب و هوایی مختلف را داراست و طول عمر بالایی در شرایط مختلف دارد.

باتری 66 آمپر پلو

باطری 66 آمپر توربو محصول شرکت ویستا باتری تهران است که یکی از برترین وارد کنندگان باتری در ایران محسوب میشود. بدنه این باتری از کیفیت بالایی برخوردار است و در برابر عوامل مختلف مقاوم است و میتواند در شرایط مختلف دوام بیاورد.

این محصول دارای چشمی تشخیص میزان مایع الکترولیت است و شما میتوانید با استفاده از آن متوجه این شوید که آیا باتری شما نیاز به شارژ مایع الکترولیت دارد یا خیر.

این باتری دارای قدرت استارت زنی خوبی است و برای استارت زدن خودرو مشکلی برای شما بوجود نمی‌آورد و میتوانید به راحتی عملیات استارت زنی خودرو را انجام دهید.

باتری 66 آمپر واریان

باطری 66 آمپر واریان یکی از محصولات شرکت صبا باتری تهران است که یکی دیگر از تولید کنندگان برتر در ایران محسوب میشود. این باتری جزو دسته باتری‌های اتمی است و نیاز به مراقبت و نگهداری کمتری نسبت به سایر باتری‌های ماشین دارد.

این باتری دارای چشمی نشان دهنده وضعیت باتری است که دارای 3 رنگ سبز به معنای سالم، سفید به معنای اتمام عمر و مشکی است که به معنای این است که باتری نیاز به شارژ دوباره دارد. این باتری دارای سرعت شارژ پذیری بالایی است و دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف شارژ باتری خود کنید.

قیمت این باتری بسیار مناسب است و از کیفیت خوبی هم برخوردار است و جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید باتری سمند در مشهد محسوب میشود.

تمام این باتری‌ها جزو دسته باتری‌های مناسب سمند محسوب میشود که شما میتوانید برای خودروی خود تهیه کنید.

درصورتی که در مشهد نیاز به تعویض باتری خودروی خود دارید، میتوانید از مجموعه باتری جوادپور درخواست پشتیبانی کنید.  ما در سریع‌ترین زمان باتری مورد نیاز خودروی شما را به صورت رایگان به دست‌تان میرسانیم و به صورت رایگان باتری شما را نصب میکنیم.

برای درخواست پشتیبانی میتوانید از طریق شماره تلفن 05138381000 اقدام کنید و باتری مورد نیاز خود را تهیه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید خرید باتری سمند در مشهد را به خوبی انجام دهید و با بهترین باتری‌های مناسب سمند آشنا شوید. خیلی خوشحال میشویم که نظرات خود را در زیر این پست برای ما ارسال کنید و در صورتی که از مجموعه جوادپور خرید باتری داشته‌اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام مجموعه جوادپور، از آموزش‌های مختلفی که برای مراقبت از باتری خودرو قرار میدهیم استفاده کنید و به درستی از باتری خود استفاده و مراقبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *