مقالات

خرید باتری سوناتا در مشهد

سوناتا یکی از خودروهای خارجی و اسپرت است که بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. این خودرو محصول شرکت هیوندای کره است که جزو بهترین خودروسازان در سطح جهان محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید، باتری خودرو جزو مهم‌ترین بخش‌های هر خودرو محسوب می‌شود و ما می‌خواهیم طی این مقاله به شما کمک کنیم تا بهترین خرید باتری سوناتا در مشهد را داشته باشید و بهترین باتری را برای ماشین سوناتا خود در مشهد تهیه کنید.

خرید باتری سوناتا در مشهد

باتری که برای سوناتا پیشنهاد می‌شود، باتری 70 آمپر 12 ولت است. در ادامه به چند مدل از با کیفیت‌ترین باتری‌های 70 آمپر میپردازیم و مزیت‌های هر یک از این باتری‌ها را بررسی می‌کنیم.

باطری 70 آمپر اوربیتال

باتری 70 آمپر اوربیتال یکی از محصولات شرکت سپاهان باتری اصفهان است که جزو بهترین تولید کنندگان باتری خودرو در کشور محسوب می‌شود. این باتری دارای ویژگی‌های مختلفی از قبیل قدرت استارت زنی بالا است که باعث می‌شود دیگر زمان زیادی را صرف استارت زدن برای روشن کردن ماشین خود بگذرانید.

این باتری جزو دسته باتری‌هایی با قیمت متوسط محسوب می‌شود و جزو بهترین‌ گزینه‌ها برای خرید باتری سوناتا در مشهد است.

باطری 70 آمپر توربو

باتری 70 آمپر توربو یکی از تولیدات کارخانه نیروگستران خراسان است. این باتری دارای حدود 2 سال طول عمر است که البته این عمر بسته به نوع نگهداری و مراقبت شما از باتری متغیر است. هرچه بتوانید از باتری خودروی خود بهتری استفاده و نگهداری کنید، قطعا می‌توانید به صورت بلند مدت‌تر از آن استفاده کنید.

اگر نمی‌دانید به چه صورت از باتری ماشین خود نگهداری کنید، پیشنهاد میکنم حتما مقاله “8 نکته برای نگهداری باتری خودرو” را مطالعه کنید. در این مقاله به شما نکاتی را برای نگهداری بهتر از باتری خودروی خود معرفی می‌کنیم که با رعایت آنها می‌توانید به صورت طولانی مدت‌تر از باتری استفاده کنید. همچنین ما در پیج اینستاگرام مجموعه جوادپور، نکاتی را برای نگهداری بهتر از باتری خودرو قرار می‌دهیم که می‌توانید با دنبال کردن این پیج از آنها استفاده کنید.

برای تولید این باتری از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود و دارای بدنه مقاومی است که آن را دربرابر ضربه‌های مختلف و صدمات محافظت می‌کند.

باطری 70 آمپر اتم پولو

باتری 70 آمپر اتم پولو محصول شرکت ویستا باتری تهران است. این باتری از سرعت شارژ پذیری خوبی برخوردار است و دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی را برای شارژ مجدد باتری خودروی خود بگذرانید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بدنه مقاوم آن اشاره کرد که در برابر ضربات مختلف مقاوم است.

باتری 70 آمپر اتم پولو هم مانند باتری اوربیتال از قیمت مناسبی برخوردار است و جزو گزینه‌های مناسب برای خرید باتری سوناتا در مشهد محسوب می‌شود.

باطری 70 آمپر واریان

باتری 70 آمپر واریان محصول شرکت صبا باتری تهران است که جزو بهترین تولید کنندگان باتری خودرو در ایران محسوب می‌شود. این محصول برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف مناسب است و از مقاومت خوبی در برابر آسیب‌های مختلف برخورد است.

این باتری دارای چشمی نشان دهنده وضعیت سلامت باتری است که می‌توانید با بررسی آن از شرایط سلامت باتری خود مطلع شوید. همچنین این باتری دارای چشمی نشان دهنده میزان مایع الکترولیت است که زمان شارژ مجدد مایع الکترولیت را به شما می‌گوید.

باتری 70 آمپر واریان از قیمت مناسبی برخوردار است و می‌توان گفت یکی از بهتری گزینه‌ها برای خرید باتری سوناتا در مشهد محسوب می‌شود.

همانطور که دیدید هر یک از این باتری‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند. درصورتی که خودروی شما در مشهد نیاز به تعویض باتری دارد، می‌توانید با مجموعه باتری جوادپور تماس بگیرید و درخواست پشتیبانی کنید.

پس از تماس با شماره 38381000 یا دیگر خطوط، نزدیک‌ترین خودروی مجموعه جوادپور به سمت شما حرکت می‌کند و باتری خودروی شما را تعویض می‌کند. درنظر داشته باشید که ارسال و نصب باتری از سمت مجموعه باتری جوادپور در مشهد به صورت رایگان انجام می‌شود.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله به شما برای خرید باتری سوناتا در مشهد کمک کنیم و بهترین باتری‌ها را به شما معرفی کنیم. خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و در صورت داشتن تجربه خرید از مجموعه باتری جوادپور، تجربه خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *