مقالات

خرید باتری پژو 207 در مشهد

پژو 207 یا میتوان گفت نسل بعدی 206 جزو خودروهای اسپرت و شیک محسوب میشود که بین جوانان بسیار طرفدار دارد. 207 و 206 تفاوت چندانی در مشخصایت فنی ندارند و فقط دارای تفاوت‌های ظاهری هستند. در این مقاله میخواهیم به موضوع خرید بهترین باتری پژو 207 در مشهد بپردازیم.

خرید باتری پژو 207 در مشهد

باترین مناسبی که برای پژو 207 پیشنهاد میشود دارای 55 آمپر و 12 ولت است. در ادامه میخواهیم بهترین باتری‌های 55 آمپر را که میتوانید برای پژو 207 استفاده کنید را معرفی کنیم.

باتری 55 آمپر اوربیتال

باتری 55 آمپر اوربیتال محصول شرکت سپاهان باطری اصفهان است که به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان باتری خودرو در سطح کشور شناخته میشود. این باتری از دسته باتری‌های اتمی است که نیاز به رسیدگی و مراقبت کمتری دارد.

این باتری دارای قدرت استارت زنی بالایی است و با استفاده از این باتری میتوانید به سرعت خودروی خود را روشن کنید. یکی از معایبی که میتوان برای این باتری به آن اشاره کرد، قیمت بالای آن نسبت به مابقی باتری‌های 55 آمپر است.

این باتری جزو بهترین گزینه‌ها برای باتری پژو 207 در مشهد محسوب میشود که میتوانید از آن استفاده کنید.

باتری 55 آمپر شارک

باتری 55 آمپر شارک یکی از محصولات شرکت نیرو گستران خراسان است. این نوع باتری دارای طراحی خاصی است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. برای تولید این باتری از مواد اولیه با خلوص بالا استفاده شده است که این موضوع باعث افزایش کیفیت و کارکرد این باتری میشود.

از معایب این باتری مانند باتری واریان میتوان به قیمت بالای آن اشاره کرد.

باتری 55 آمپر کارپیل

باتری 55 آمپر کارپیل یکی از محصولات شرکت آکو باتری اردبیل است. این باتری دارای ویژگی اکسپند متال است که نیاز به شارژ دوباره آب ندارد. این محصول سرعت شارژ پذیری بالایی دارد و دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف شارژ باتری خود کنید.

بدنه این باتری دارای کیفیت بالایی است و صفحات این باتری کلسیم سرب است که باعث بهبود کارکرد باتری خودرو میشود. از نظر ظاهری نیز سایز استاندارد‌ L2 برای این باتری رعایت شده است و درپوش آن سیلد شده است.

باتری 55 آمپر واریان

باتری 55 آمپر واریان یکی از محصولات شرکت صبا باتری تهران است که جزو برترین تولید کنندگان باتری خودرو در سطح کشور محسوب میشود. این محصول دارای طول عمر 2 سال یا 40000 کیلومتر است و بعد از این زمان باتری احتیاج به تعویض دارد.

البته عمر باتری بستگی به نوع استفاده و نگهداری باتری برمیگردد. درواقع شما میتوانید با مراقبت مناسب از باتری خود، باعث افزایش طول عمر باتری شوید و بهترین کارکرد را از باتری داشته باشید. میتوانید با مطالعه مقاله “8 نکته برای نگهداری باتری خودرو“، نکاتی را یاد بگیرید که با استفاده از آنها میتوانید به خوبی از باتری خودروی خود مراقبت کنید.

علاوه بر مقاله‌ای که معرفی کردیم، شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام مجموعه جوادپور از آموزش‌هایی که برای مراقبت از باتری خودرو گذاشته میشود استفاده کنید و از باتری خودروی خود در برابر عوامل مختلف به خوبی محافظت کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این باتری چراغ چشمی سلامت باطری است. درواقع این چشمی به شما سلامت وضعیت سلامت باتری را نشان میدهد. این چشمی دارای 3 رنگ سبز به معنی سالم، سفید به معنی اتمام عمر و مشکی به معنی باتری دِشارژ شده که نیاز به شارژ دارد را نشان میدهد.

این باتری دارای قیمت پایین‌تری نسبت به سایر باتری‌های 55 آمپر است و جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید باتری پژو 207 در مشهد محسوب میشود.

تمام این باتری پژو 207‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم را میتوانید به راحتی و با بهترین قیمت در مشهد از مجموعه باتری جوادپور تهیه کنید. همچنین درنظر داشته باشید که درصورت نیاز به تعویض باتری پژو 207 در مشهد، میتوانید از مجموعه باتری جوادپور درخواست پشتیبانی کنید و این مجموعه با ارسال و نصب رایگان، باتری خودروی شما را تعویض میکنند.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید بهترین باتری پژو 207 در مشهد را پیدا کنید. خیلی خوشحال میشویم که نظرات خود را در زیر همین پست برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *