مقالات

راهنمای خرید باتری کوییک

کوییک جزو تولیدی های تقریبا جدید سایپا محسوب می‌شود که کم کم جایگاه تیبا را از آن خود کرده است. از آنجایی که این خودرو بین جوانان محبوب شده است در اینجا به معرفی باتری کوییک می ‌پردازیم.

کوییک جزو خودرو های هاچ بک و سبک به حساب می آید که می تواند برای شهر های خیلی شلوغ بسیار مناسب باشد و می تواند به دلیل کوچک تر بودن، دغدغه جای پارک را کمتر کند. این خودرو قیمت نسبتا مناسبی دارد و امکانات جدیدتری نسبت به سایر خودرو ها هم رده دارد.

یکی از خوبی های خودرو های سایپا این است که نمایندگی های زیادی در سراسر کشور دارد و در صورت خرابی خودرو شما در هر شهری می‌توانید از نزدیک ترین نمایندگی برای تعمیر خودرو خود استفاده کنید.

این خودرو معمولا با تیبا 2 مقایسه می‌شود به این دلیل که هم از نظر شکل ظاهری و هم از نظر فنی بهم نزدیک هستند اما تفاوت اصلی که کوییک با تیبا 2 دارد به امکاناتی که در آن به کار رفته است.

کوییک دارای صفحه لمسی 7 اینچی می باشد و همچنین دارای سیستم هشدار نبستن کمربند و سنسور فشار باد تایر است که این امکانات و تجهیزات در تیبا 2 دیده نمی شود.

همانطور که گفتیم این خودرو دارای تجهیزات برقی حساسی می باشد که احتیاج به محافظت و از همه مهم تر استفاده از باتری مناسب دارند. باتری نامناسب می تواند علاوه بر تجهیزات برقی به موتور هم آسیب برساند پس باید نسبت به انتخاب باتری برای خودروی خود دقت لازم را داشته باشید.

مناسب ترین باتری کوییک

در ادامه چند نمونه از باتری های مناسب کوییک را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها استفاده کنید و از تجهیزات خودرو محافظت کنید.

باطری صبا 50-55 آمپر

یکی از تولید کنندگان برتر باتری های خودرو در ایران صبا باتری است که برای خودرو های مختلف سبک و سنگین باتری تولید می کند. علاوه بر این موضوع، باتری های این شرکت جزو قیمت مناسب ترین باطری ها در بازار محسوب می شود.

باطری سپاهان 50-55 آمپر

سپاهان باتری یکی دیگر از تولید کنندگان داخلی است. این شرکت نسبت به قیمت بالایی که دارد از کیفیت معمولی برخوردار است. این تولیدی علاوه بر تولید باطری های خودرو، باتری های صنعتی هم تولید می کند.

باطری برنا 50-55 آمپر

شرکت اصفهانی برنا باتری از تولید کنندگان باطری های با کیفیت و مناسب است که هم برای خودرو های سنگین و هم برای خودرو های سبک باتری تولید می کند.

باتری کارپیل 50-55 آمپر

باتری کارپیل تولید شده در شرکت آکو باتری جزو بهترین باتری های موجود در بازار محسوب می شود. این شرکت در اردبیل تاسیس شده است و باتری های استارتر مناسب خودرو های سبک و نیمه سبک تولید می کند.

بعلاوه باتری کارپیل دارای قدرت استارت زنی بالایی است که همچنین برای استارت های سرد هم مناسب است.

خرید باتری کوییک

همانطور که گفتیم باتری کوییک در رده 50 تا 55 آمپر هستند و باید نسبت به انتخاب آن دقت کافی را داشت چون در صورت انتخاب باتری اشتباه و نامناسب امکان آسیب دیدن تجهیزات برقی حساس وجود دارد. شما با انتخاب بهترین باتری، بهترین عملکرد خودرو کوییک را تجربه خواهید کنید.

شما در مجموعه باتری جوادپور انواع باطری خودرو های مختلف را می‌توانید با کمترین قیمت و گارانتی طلایی خریداری کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید باتری کوییک یا دیگر باتری ها در مشهد می‌توانید با ما از طریق شماره 38381000 تماس بگیرید و از نصب و ارسال رایگان برخوردار شوید.

بعلاوه شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره باتری کوییک پست اینستاگرام ما درباره بهترین باتری کوییک را مشاهده کنید و نظرات کاربران را بخوانید.

امیدواریم این مقاله اطلاعات درست و کافی را در اختیار شما گذاشته باشد. شما می توانید نظرات خود را در زیر همین پست ما ثبت کنید و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *