مقالات

معرفی 3 مدل شارژر باتری ماشین

یکی از مشکلات رایجی که برای افرادی که دارای خودرو هستند وجود دارد مخصوصا در فصول سرد مثل زمستان و پاییز، خالی شدن باتری ماشین است. برای شارژ باتری به طور معمول از دستگاه‌های شارژ باتری ماشین استفاده می‌شود.

بطور کلی شارژر باتری ماشین میتواند در زمان‌های مختلف به داد خودرو سواران برسد. برای مثال تصور کنید شما در شرایطی هستید که نمیتوانید درخواست کمک کنید و باتری ماشین‌تان هم خالی است. در این شرایط قطعا یک شارژر باتری ماشین میتواند به داد شما برسد.

شارژرهای باتری ماشین انواع مختلفی دارند. یک نوع از آنها قابل حمل است که به آنها جامپ استارتر هم میگویند و میتواند در شرایط اضطراری به شما کمک کند.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتری درباره جامپ استارتر از مقاله “معرفی جامپ استارتر” استفاده کنید.

نوع دیگر آن سایز بزرگ‌تری دارد و معمولا در تعمیرگاه‌های خودرو مورد استفاده قرار میگیرد و به آن دستگاه شارژ باتری ماشین هم گفته می‌شود. علاوه بر این، به این نوع دستگاه‌ها، شارژرهای صنعتی ماشین هم گفته می‌شود.

در ادامه میخواهیم شما را با شارژر باتری ماشین بیشتر آشنا کنیم و چندتا از بهترین نمونه‌هایشان را به شما معرفی کنیم.

شارژر باتری ماشین

همانطور که گفتیم این دستگاه معمولا در تعمیرگاه‌های خودرو استفاده میشود و میتواند برعکس شارژهای قابل حمل به طور کامل باتری خودرو را شارژ کند.

این نوع دستگاه‌ها معمولا قیمت بالایی دارند و چندان برای افراد نمی‌ارزد که آنرا تهیه و در خانه یا حتی خودرو نگهداری کنند.

معرفی چند نمونه دستگاه شارژ باتری ماشین

شارژر باتری ماشین دکا مدل Class 50A ایتالیا

این نوع شارژر توان مصرفی 1000 وات دارد و دارای میانگین جریان شارژ 35 آمپر است. این نوع شارژر جزو محبوب‌ترین شارژرهای دنیا محسوب میشود و جهت شارژ کردن باتری‌های مختلف سبک و سنگین مناسب است.

این نوع شارژر دارای توان ورودی 220 ولت و خروجی 24 ولت است.

شارژر و استارتر دکا DECA مدل Class Booster 400E

این نوع شارژر توان مصرفی 9 کیلو وات دارد و دارای میانگین جریان شارژ 26 آمپر است. این شارژر معمولا برای شارژ باتری‌ خودرو‌های سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نوع شارژر دارای توان ورودی 220 ولت و خروجی 24 ولت است.

شارژر و استارتر دکا مدل FL3713D

این نوع شارژر توان مصرفی 760 وات دارد و دارای میانگین جریان شارژهای 5.5، 11 و 22 آمپر است. این نوع شارژر جزو پر مصرفترین و پرکاربردترین شارژر و استارتر محسوب میشود.

این نوع شارژر دارای توان ورودی 220 ولت و خروجی 6، 12 و 24 ولت است.

شارژر و استارتر دکا DECA مدل Class Booster 350E

این مدل شارژر دکا دارای توان مصرفی 1.5 کیلو وات و دارای میانگین جریان شارژ 20 آمپر است. این استارتر برای شارژ باتری خودروهای سبک و نیمه سنگین استفاده میشود.

این نوع شارژر دارای توان ورودی 220 ولت و خروجی 12 و 24 ولت است.

همانطور که دیدید این نوع شارژرهای خودرو انواع مختلفی با توان‌های مختلفی دارند و به شما برای شارژ کردن باتری ماشین‌تان کمک میکند.

اگر با مشکل خالی شدن باتری خودرو مواجه شدید و قصد شارژ کردن آنرا داشتید، پیشنهاد میکنم حتما مقاله “روش صحیح شارژ باتری” را مطالعه کنید.

راه حل دیگری که میوانیم برای خالی شدن باتری به شما بدهیم، استفاده از پشتیبانی جوادپور در مشهد است. ما به عنوان مجموعه جوادپور میتوانیم درصورت ایجاد مشکل برای باتری خودرو شما در هرکجای مشهد به شما خدمات بدهیم.

علاوه بر این موضوع میتوانید برای شارژ باتری ماشین یا حتی خرید باتری خودرو به ما مراجعه کنید. پشتیبانان ما در سریع‌ترین زمان پاسخگوی شما هستند.

ما در پیج اینستاگرام مجموعه باطری جوادپور، آموزش‌های مختلفی برای نگهداری بهتر باتری خودرو داریم که میتوانید با مراجعه به این پیج از این آموزش‌ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *