مقالات

معرفی 4 باتری مناسب شاهین

خودرو شاهین جزو جدیدترین مدل‌هایی است که شرکت سایپا تولید میکند. این ماشین یک نوع سدان جمع و جور است که دارای طراحی جدیدتری نسبت به سایر محصولات این شرکت دارد. در این مقاله ما میخواهیم به بررسی باتری مناسب شاهین بپردازیم و باتری‌های مناسب ای خودرو را با هم بررسی کنیم.

باتری مناسب شاهین

ظرفیت باتری که برای این خودرو در نظر گرفته شده است 50 آمپر ساعت 12 ولت است. در ادامه به بررسی بهترین گزینه‌ها میپردازیم و مشخصات هر یک از باتری‌های مناسب شاهین را با هم بررسی میکنیم.

باتری 50 آمپر اوربیتال

باتری 50 آمپر اوربیتال محصول شرکت سپاهان باتری اصفهان است که جزو برترین تولید کنندگان باتری در سطح کشور محسوب میشود. این نوع باتری دارای قدرت استارت زیی بالایی است و جزو دسته باتری‌های اتمی محسوب میشود. این باتری نسب به سایر باتری‌های هم طراز دارای قیمت بالاتری است.

باتری 50 آمپر واریان

باتری 50 آمپر واریان یکی از محصولات شرکت صبا باتری است. این شرکت جزو شرکت‌های برتر تولید کننده باتری خودرو در کشور محسوب میشود.

این باتری جزو دسته باتری‌های اسیدی است و نیاز به نگهداری و مراقبت کمتری نسبت به باتری‌های اسیدی دارد. این باتری دارای سرعت شارژ پذیری مناسبی است و نیازی به زمان زیادی برای شارژ این باتری نیست. عمر این باتری 2 سال است و نسبت به باتری 50 آمپر اوربیتال دارای قیمت مناسب‌تری است.

باتری 50 آمپر توربو

باتری 50 آمپر توربو یکی از محصولات شرکت نیروگستران خراسان است. ولتاژ این باتری 12 ولت است و دارای آمپراژ 50 است. این باتری دارای تکنولوژی اکسپند متال است که نیاز به نگهداری و شارژ مجدد آب ندارد.

درب خروج گاز این باطری دارای طراحی خاصی است که هیچ گونه نشتی ندارد و ایمنی آن در سطح حداکثری است. همچنین برای تولید این باطری از مواد اولیه با خلوص بالا استفاده شده است که بهبود کیفیت این باتری میشود.

این باتری جزو بهترین باتری مناسب شاهین محسوب میشود و دارای قیمت مناسبی هم هست.

باتری 50 آمپر کارپیل

باتری 50 آمپر کارپیل محصول شرکت آکو باتری اردبیل است. این باتری مناسب خودروهای سواری و سبک است. این باتری دارای چشمی نشان دهنده وضعیت باتری است که دارای 3 رنگ است که وضعیت باتری را نشان میدهند.

بدنه این باتری دارای کیفیت بالایی است و در برابر عوامل مختلف مقاوم است. این باطری دارای طول عمر 2 تا 3 سال است. البته در نظر داشته باشید که عمر باتری بستگی به نوع نگهداری و مراقبت آن دارد.

اگر نمیدانید چگونه از باتری خودروی خود مراقبت کنید و از حداکثر عمر آن استفاده کنید، پیشنهاد میکنم مقاله “نگهداری باتری خودرو” را مطالعه کنید. در این مقاله 8 نکته مهم درباره‌ی نگهداری از باتری خودرو گفته شده است که خیلی میتواند به سلامت باتری خودروی شما کمک کند. علاوه بر این مقاله شما میتوانید با عضویت در پیج اینستاگرام مجموعه باتری جوادپور از آموزش‌های مختلفی که برای مراقبت از باتری خودرو گذاشته میشود استفاده کنید.

این باتری‌ها جزو باتری‌های مناسب شاهین هستند که میتوانید از آنها برای خودروی خود استفاده کنید.

اگر قصد تعویض باتری خودروی خود را دارید میتوانید از مجموعه باتری جوادپور درخواست تعویض باتری کنید. تمام این باتری‌هایی که در این مقاله معرفی شده‌اند در مجموعه جوادپور موجود هستند و شما میتوانید باتری مدنظر خود را با بهترین قیمت سفارش دهید. در نظر داشته باشید که ارسال و نصب توسط باتری جوادپور در مشهد به صورت رایگان اتفاق میافتد و به راحتی میتوانید باتری مدنظر خود را سفارش دهید.

خیلی ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا باتری مناسب شاهین را پیدا کنید. خیلی خوشحال میشویم که نظرات‌ خود را در زیر همین مقاله برای ما قرار دهید و تجربیات خرید خود را از مجموعه جوادپور با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *