مقالات

خرید باتری تیبا در مشهد

تیبا جزو خودروهایی محسوب میشود که مثل پراید افراد زیادی از آن استفاده میکنن. این خوردو قیمت نسبتا مناسبی دارد و نسبت به پراید کیفیت بهتری دارد. این خودرو به عنوان اولین محصول سایپا محسوب میشود و به نام خودرو ملی سایپا شناخته میشود. در این مقاله ما میخواهیم درباره‌ی خرید باتری تیبا صحبت کنیم و شما را با این موضوع آشنا کنیم که چه نوع باتری مناسب این خودرو است.

خرید باتری تیبا

تیبا به عنوان یک ماشین سواری سبک شناخته میشود که نیاز به باتری‌های 50 آمپر دارد. در ادامه به معرفی بهترین باتری‌های 50 آمپر مناسب تیبا میپردازیم.

باتری 50 آمپر واریان

شرکت صبا باتری جزو بهترین تولید کنندگان باتری ماشین در ایران محسوب میشود که باطری 50 آمپر واریان یکی از محصولات آن است. این باتری جزو دسته باتری‌های خشک یا اتمی محسوب میشود که احتیاج به رسیدگی کمتری نسبت به باتری‌های اسیدی دارد.

این باتری جزو بهترین‌ گزینه‌ها برای تیبا محسوب میشود و میتوانید از این باتری برای خودرو خود استفاده کنید. این محصول نسبت به کیفیتی که دارد دارای قیمتی پایین‌تر نسبت به سایر باتری‌های 50 آمپر است.

باتری 50 آمپر اوربیتال

شرکت سپاهان باتری هم جزو یکی از برترین تولید کنندگان باتری ماشین در ایران محسوب میشود و باطری 50 آمپر اوربیتال محصول این شرکت است که یکی از گزینه‌های مناسب برای باتری تیبا محسوب میشود. این باتری 12 ولت هم جزو دسته باتری‌های اتمی است. باتری‌های اتمی معمولا روی خود یک نشانگر سلامت دارند که میتوانید با بررسی آن از سلامت باطری خود مطلع شوید.

این باتری نسبت به باتری واریان قیمت بیشتری دارد ولی کارکرد مناسبی را برای خودروی شما دارد.

باتری 50 آمپر توربو

نیروگستران جزو بهترین تولید کنندگان باتری خودرو است که کارخانه تولید کننده آن در خراسان قرار دارد. باتری 50 آمپر توربو محصول شرکت نیرو گستران است و جزو گزینه‌های مناسب برای خودروی تیبا محسوب میشود.

این باتری توانایی دوام آوردن در انواع شرایط آب و هوایی را دارد و نسبت به سایر باتری‌های خودرو میتواند عمر بیشتری در شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشد. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که عمر باتری خودرو به نوع نگهداری شما هم بستگی دارد و در صورت استفاده و نگهداری نادرست میتواند عمر باتری کوتاه‌تر هم شود.

اگر به فکر مراقبت از باتری خودروی خود هستید و نمیدانید چه عواملی میتواند به سلامت باتری خودروی شما کمک کند، پیشنهاد میکنم که پیج اینستاگرام مجموعه باطری جوادپور را دنبال کنید. در این پیج ما آموزش‌های مختلفی برای مراقبت از باتری خودرو قرار میدهیم که خیلی میتوانند به شما کمک کنند.

همچنین این باطری دارای طراحی خاصی است که آن را در برابر ضربه محافظت میکند.

باتری 50 آمپر کارپیل

باتری 50 آمپر کارپیل محصول کارخانه آکو باتری اردبیل است و یکی از گزینه‌های مناسب برای باتری تیبا محسوب میشود. این باتری دارای چشمی تشخیص میزان مایع الکترولیت است که میتوانید از طریق آن میزان مایع موجود در باتری را تشخیص دهید و درصورتی که نیاز باشد مایع الکترولیت باتری را شارژ کنید.

این باتری دارای کیفیت و قیمت مناسبی است و به عنوان یک گزینه خوب و خوش قیمت برای خودروی شما محسوب میشود. این باتری جزو دسته باتری‌های اتمی یا خشک است که نیاز کمتری به مراقبت و نگهداری دارد.

تمام این باتری‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم میتوانند برای خودروی تیبای شما مناسب باشند و بتوانند کارایی لازم را برای ماشین شما داشته باشند. اما در صورتی که از سیستم‌های صوتی خاصی استفاده میکنید نیاز به باتری‌های قوی تری دارید. در صورتی که نمیدانید چه نوع باتری برای سیستم صوتی ماشین مناسب است، میتوانید از مقاله “باتری مناسب سیستم صوتی” استفاده کنید. این مقاله به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین باتری را برای سیستم صوتی خود تهیه کنید.

در صورتی که خودروی شما نیاز به تعویض باتری داشته باشد، میتوانید از مجموعه باتری جوادپور باتری مناسب خودروی خود را با بهترین قیمت تهیه کنید. در نظر داشته باشید که ارسال و نصب باتری در مشهد توسط مجموعه جوادپور بصورت کاملا رایگان انجام میشود و شما میتوانید در سریع‌ترین زمان باتری مورد نیاز خودروی خود را تحویل بگیرید. برای درخواست باتری میتوانید با شماره 05138381000 تماس بگیرید.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم این مقاله به شما برای انتخاب بهترین باتری تیبا کمک کرده باشد. حیلی خوشحال میشویم که نظرات خود را برای ما زیر همین پست ارسال کنید و تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *