مقالات

خرید باتری ریو در مشهد

ریو که البته به نام کیا ریو هم شناخته میشه یکی از قدیمی‌ترین محصولات شرکت سایپا است. این خودرو از مشخصات فنی خوبی برخوردار است اما به دلیل قدیمی بودن این خودرو احتمال اینکه با مشکلات فنی مختلف آن مخصوصا با مشکلات باطری خودرو روبرو شده باشید بسیار زیاد است. ما در این مقاله می‌خواهیم به شما برای خرید باتری ریو در مشهد کمک کنیم و بهترین باتری‌هایی که مناسب خودروی شما هستند و خرابی ندارند را به شما معرفی کنیم.

خرید باتری ریو در مشهد

باطری مناسب خودرو کیا ریو باتری 60 آمپر 12 ولت است. در ادامه به بررسی بهترین باتری‌های 60 آمپر میپردازیم که بهترین گزینه‌ها برای خرید باتری ریو در مشهد محسوب می‌شوند.

باتری 60 آمپر کارپیل

باطری 60 آمپر کارپیل محصول شرکت آکوباتری اردبیل است. این باتری با بهره گیری تکنولوژی اسپند متال، نیاز به نگهداری و شارژ مجدد آب ندارد. البته دقت داشته باشید که نگهداری و استفاده درست باعث افزایش عمر باتری می‌شود و به کارکرد باتری کمک می‌کند.

برای نگهداری و استفاده بهتر از باتری خودروی خود، می‌توانید مقاله “8 نکته برای نگهداری از باتری خودرو” را مطالعه کنید. در این مقاله به بررسی نکاتی برای نگهداری از باتری خودرو پرداخته‌ایم که به سلامت و کارکرد باطری خودرو کمک می‌کنند. همچنین ما در پیج اینستاگرام مجموعه باتری جوادپور، آموزش‌های مختلفی برای نگهداری و استفاده از باتری خودرو قرار می‌دهیم که با دنبال کردن این پیج می‌توانید از آنها استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های باتری 60 آمپر کارپیل می‌توان به سرعت شارژ پذیری این باتری اشاره کرد. ممکن است شما هم حداقل یکبار عمل شارژ مجدد باطری خودرو را انجام داده باشید و زمان زیادی را صرف شارژ مجدد باتری کرده باشید، اما برای شارژ مجدد باطری کارپیل به دلیل سرعت شارژ پذیری بالا، دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف کنید.

باتری 60 آمپر اوربیتال

باطری 60 آمپر اوربیتال محصول شرکت سپاهان باتری اصفهان است که به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان باتری خودرو در سطح کشور شناخته می‌شود. گفته می‌شود عمر این باتری 2 سال یا 40 هزار کیلومتر است که البته همانطور که گفتیم به نوع استفاده و نحوه نگهداری شما بستگی دارد. برای اینکه از زمان دقیق تعویض باطری مطلع شوید، پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله “عمر مفید باتری چقدر است” را مطالعه کنید. این مقاله به شما برای مطلع شدن از زمان تعویض باطری کمک می‌کند و به شما عواملی که باعث آسیب زدن به باتری می‌شوند را معرفی میکند.

بدنه این باتری از کیفیت بالایی برخوردار است و دربرابر صدمات مقاوم است و ضربات مختلف نمی‌توانند باعث ایجاد خرابی برای باطری خودروی شما شوند. از دیگر ویژگی‌های این باتری می‌توان به چشمی تشخیص میزان مایع الکترولیت آن اشاره کرد که شما را از میزان مایع الکترولیت موجود در باتری مطلع می‌کند و به شما زمان دقیق شارژ مایع الکترولیت را خبر می‌دهد.

باتری 60 آمپر توربو

باطری 60 آمپر توربو محصول شرکت نیروگستران خراسان است. برای تولید این باتری از مواد اولیه با خلوص بالا استفاده شده است که باعث بهبود راندمان باتری و همچنین بهبود مقاومت این باطری دربرابر صدمات می‌شود.

این باتری توانایی دوام آوردن در شرایط آب و هوایی مختلف را دارد و برای افرادی که سفرهای زیادی می‌روند و با شرایط آب و هوایی مختلفی روبرو می‌شوند بسیار مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های این باتری می‌توان به استارت زنی مناسب آن اشاره کرد. درواقع این باتری قدرت استارت زنی بالایی دارد و دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف استارت زدن خودرو برای روشن شدن کنید.

باتری 60 آمپر واریان

باطری 60 آمپر واریان محصول شرکت صبا باتری تهران است که جزو بهترین تولید کنندگان باطری در سطح کشور شناخته می‌شود. این باتری دارای طول عمر 2 سال یا 40 هزار کیلومتر است و بعد از این زمان می‌‌توانید برای تعویض باتری خودرو خود اقدام کنید.

این باتری مناسب شرایط آب و هوایی مختلف است و همانطور گفتیم می‌تواند برای افرادی که سفرهای زیادی می‌روند و در شرایط آب و هوایی مختلفی قرار می‌گیرند مناسب باشد. از دیگر ویژگی‌های این باتری می‌توان به چشمی نشان دهنده وضعیت سلامت باتری اشاره کرد که شما را از وجود خرابی باطری مطلع می‌کند.

همچنین این باتری از بدنه‌ای با کیفیت بالا برخوردار است و دربرابر صدمات و ضربات مقاوم است. بطور کلی این باطری جزو یکی از بهترین و خوش قیمت‌ترین گزینه‌ها برای خرید باتری ریو در مشهد محسوب می‌شود.

تمام این باتری‌ها مناسب ماشین کیا ریو هستند و تمام آنها در مجموعه باتری جوادپور موجود است. درصورتی که در مشهد، نیاز به تعویض باتری داشدید، مجموعه باطری جوادپور درکنار شما است. هرکجای مشهد که هستید، می‌توانید به راحتی با شماره تلفن 38381000 یا دیگر خطوط مجموعه جوادپور تماس حاصل فرمایید و درخواست تعویض باتری خود را ثبت کنید.

پس از ثبت درخواست شما، نزدیک‌ترین خودروی مجموعه جوادپور به سمت شما حرکت می‌کند و باتری خودروی شما را تعویض می‌کند. درنظر داشته باشید که ارسال و تعویض باتری توسط مجموعه باطری جوادپور در مشهد به صورت رایگان برای مشتریان عزیز انجام می‌شود.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله به شما برای خرید باتری ریو در مشهد کمک کنیم و بهترین گزینه‌های باتری مناسب ریو را به شما معرفی کنیم. خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و در صورتی که تجربه خرید از مجموعه باتری جوادپور را دارید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *