مقالات

خرید باتری زانتیا در مشهد

زانتیا جزو ماشین‌های جوان پسند و اسپرتی است که از زمان حضور اولیه‌اش در بازار تا به امروز طرفداران خود را داشته است. این خودرو اسپرت علاوه بر طراحی خاصی که دارد، دارای سرعت منحصر به فردی است. در این مقاله میخواهیم شما را با چند نمونه از بهترین باتری زانتیا آشنا کنیم.

بهترین باتری زانتیا

بطور کلی خودروهای سواری احتیاج به باتری با ظرفیت آمپراژی بین 35 تا 100 آمپر دارند. برای زانتیا پیشنهاد میشود که از باتری 74 آمپر استفاده شود، اما این موضوع را درنظر داشته باشید که اگر از تجهیزات الکترونیکی بیشتری مثل سیستم صوتی خاص استفاده میکنید بهتر است تا از باتری با آمپراژ بالاتری استفاده کنید.

اگر سیستم صوتی خاصی روی خودروی خود نصب کرده‌اید، پیشنهاد میکنیم که حتما مقاله “باتری مناسب سیستم” را مطالعه کنید. این مقاله به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین باتری مورد نیاز سیستم را انتخاب و تهیه کنید.

در ادامه به معرفی بهترین باتری زانتیا 74 آمپر میپردازیم.

باتری 74 آمپر واریان

باطری 74 آمپر واریان یکی از محصولات کارخانه صبا باتری است. صبا باتری جزو بهترین کارخانه‌های تولید کننده باتری خودرو در ایران است.

تمامی باتری‌های واریان برای انواع شرایط آب و هوایی مناسب است. اگر روی باتری شما حرف S حک شده باشد به معنای این است که برای آب و هوای گرم مناسب است و اگر حرف N حک شده باشد به معنای این است که برای هوای سرد مناسب است.

از ویژگی‌های این باتری میتوان به قدرت استارت زنی بالا و راحتی این باطری اشاره کرد.

این باتری جزو بهترین باتری زانتیا محسوب میشود که میتوانید برای خودروی خود تهیه کنید.

باتری 74 آمپر اوربیتال

باطری 74 آمپر اوربیتال، تولید شده در کارخانه سپاهان باتری است.

این باتری ها دارای صفحات سرب – کلسیم می‌باشد که می‌تواند انتخابی مناسب برای خودرو هایی با مصرف برق بالا باشد. از دیگر ویژگی‌های این باتری میتوان به سرعت شارژ پذیری بالای این باتری اشاره کرد. میتوانید در سریع‌ترین زمان باتری خود را به صورت کامل شارژ کنید.

باتری 74 آمپر توربو

باطری 74 آمپر توربو از تولیدات شرکت نیروگستران است.

این باتری دارای طول عمر بالایی است و در برابر ضربه مقاوم است. این باطری در شرایط مختلف مقاوم است و میتوانید به راحتی از این باتری در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید.

باتری 74 آمپر پولو

باطری 74 آمپر پولو محصول شرکت ویستا باتری است.

این باتری از نوع باتری‌های اتمی است که نیازی به بررسی و تعمیرات زیادی ندارد و به راحتی میتوانید از این باتری استفاده کنید. این باتری دارای نشانگری است که سطح سلامت باتری را نمایش میدهد و میتوانید با استفاده از این نشانگر از سلامت باتری خودرو خود خبردار شوید.

این باتری‌های جزو مناسب‌ترین باتری زانتیا محسوب میشوند که میتوانید از آنها برای خودرو خود استفاده کنید. همانطور که گفتیم درصورتی که از تجهیزات الکتریکی خاصی استفاده میکنید بهتر است از باتری‌هایی با آمپراژ بالاتری استفاده کنید.

خرید باتری زانتیا در مشهد

حالا که از بهترین باتری‌های مناسب زانتیا مطلع شدید، میتوانید به راحتی تمام این باتری‌ها را در مشهد و با بهترین قیمت از مجموعه امداد باتری جوادپور خریداری کنید. شما هم میتوانید باتری مورد نظر خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت سفارش دهید و هم میتوانید با شماره 38381000 تماس بگیرید و باتری مدنظر خود را سفارش دهید.

در نظر داشته باشید که ارسال و نصب باتری برای خریداران به صورت رایگان انجام میشود. همچنین نگران گارانتی باتری خود نباشید. میتوانید به راحتی از گارانتی طلایی جوادپور استفاده کنید و  نگرانی دردسرهای گرفتن گارانتی از نمایندگی را نداشته باشید.

همچنین میتوانید برای نگهداری از باتری زانتیا خود از آموزش‌هایی که در پیج امداد باتری جوادپور قرار میدهیم استفاده کنید. این آموزش‌ها میتوانند به شما کمک کنند تا از باتری خودروی خود مراقبت کنید و عمر باتری خود را افزایش دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید بهترین باتری مناسب زانتیا را انتخاب و تهیه کنید. خوشحال میشویم نظرات‌تان را برای ما در زیر همین پست ارسال کنید.

همچنین میتوانید با عضویت در پیج اینستاگرام جوادپور نکات خوبی را درباره‌ی مراقبت از باتری خود کسب کنید و بتوانید عمر باتری خودروی خود را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *