مقالات

خرید باتری سراتو در مشهد

خودروی سراتو را می‌توان یکی از زیباترین و محبوب‌ترین خودروهای اسپرت خارجی معرفی کرد. البته این خودرو یک نمونه داخل هم دارد که توسط شرکت خودروسازی سایپا تولید می‌شود. این خودرو از مشخصات فنی خوبی برخوردار است و به عنوان یک خودروی مناسب برای جاده محسوب می‌شود. طی این مقاله میخواهیم به بررسی باطری مناسب این خودرو بپردازیم و شما را برای خرید باتری سراتو در مشهد راهنمایی کنیم.

خرید باتری سراتو در مشهد

باتری مناسب ماشین سراتو، باطری 60 آمپر 12 ولت است. همانطور که گفتیم سراتو دونوع متفاوت دارد که یکی از آنها تولیدی سایپا و دیگری تولید کیا موتور خود کره است که باتری هریک از این سراتوها با هم متفاوت هستند. درواقع باتری سراتو کابین قدیم و سراتوهای شرکت سایپا، 60 آمپر پایه بلند هستند و باطری مناسب سراتوهای نیوفیس، باتری 60 آمپری که در قالب L2 تولید می‌شوند هستند.

طی این مقاله میخواهیم به بررسی باتری‌های مناسب سراتو نیوفیس یعنی باطری‌هایی که سایز استاندارد L2 هستند را مورد بررسی کنیم و به شما برای خرید باتری سراتو در مشهد کمک کنیم.

باتری 60 آمپر کارپیل

باطری 60 آمپر کارپیل محصول شرکت آکوباتری اردبیل است. این باطری با بهره‌گیری از تکنولوژی اکسپند متال، سیلد هستند و نیاز به نگهداری و شارژ مجدد آب ندارند. این باتری از قدرت استارت زنی بالایی برخوردار است و دیگر نیاز نیست که زمان زیادی را صرف استارت زدن و روشن کردن خودرو بگذرانید.

این باتری دارای طول عمر 2 سال است، اما درنظر داشته باشید که عمر باتری خودرو به نحوه نگهداری و استفاده شما از باتری بستگی دارد. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عمر مفید باطری و زمان تعویض باتری، مقاله “عمر مفید باتری ماشین چند سال است؟” را مطالعه کنید.

باتری 60 آمپر اوربیتال

باتری 60 آمپر اوربیتال محصول شرکت سپاهان باتری اصفهان است که جزو یکی از بهترین تولید کنندگان باطری خودرو در داخل کشور محسوب می‌شود. این باتری جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید باتری سراتو در مشهد محسوب می‌شود.

این باتری دارای ویژگی‌های بسیاری مانند کیفیت بالای بدنه است. این باتری از بدنه قوی برخوردار است و دربرابر صدمات و آسیب‌های مختلف ایمن است. از دیگر ویژگی‌های این باتری می‌توان به چشمی نشان دهنده سطح الکترولیت آن اشاره کرد که به شما میزان مایع الکترولیت موجود در باطری را نمایش می‌دهد و شما را از زمان شارژ مجدد مایع الکترولیت مطلع می‌کند.

باتری 60 آمپر توربو

باتری 60 آمپر توربو محصول شرکت نیروگستران خراسان است. عمر این باتری 2 سال یا 40هزار کیلومتر است که البته همانطور که گفتیم به نوع نگهداری و نحوه استفاده شما بستگی دارد. با مطالعه مقاله “8 نکته برای نگهداری باتری خودرو” می‌توانید نکاتی را برای نگهداری بهتر از باتری خودرو یاد بگیرید.

همچنین ما در پیج اینستاگرام مجموعه باتری جوادپور، نکاتی را برای نگهداری بهتر از باتری خودرو بررسی می‌کنیم که می‌توانید با دنبال کردن این پیج از آنها استفاده کنید.

این باتری با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می‌شود که این موضوع باعث بهبود کارکرد باطری می‌شود. این باتری مدل MF یا همان Maintenance free هستن که یعنی نیاز به نگهداری یا تعویض آب باتری ندارند و در اصطلاح باتری خشک است. این باتری در آب و هوای مختلف دوام می‌آورد و می‌توانید از آن در آب و هوای مختلفی استفاده کنید.

باتری 60 آمپر واریان

باتری 60 آمپر واریان محصول شرکت صبا باتری تهران است که جزو بهترین تولید کنندگان باتری در سطح کشور محسوب می‌شود. این باتری برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف مناسب است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این باتری دارد، چشمی نشان دهنده وضعیت باتری است. این چشمی به شما وضعیت سلامت باتری را نشان می‌دهد و شما را از سلامت باتری مطلع می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این باتری می‌توان به قدرت شارژ پذیری آن اشاره کرد. می‌توانید به راحتی این باتری را شارژ کنید و دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف شارژ مجدد باتری بگذرانید.

همانطور که دیدید هر یک از این باتری‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد هستند و جزو گزینه‌های مناسب برای خرید باتری سراتو در مشهد محسوب می‌شوند. تمامی باتری‌هایی که در این مقاله معرفی شدند در مجموعه باتری جوادپور موجود هستند.

در صورتی که باتری شما خراب شده است و نیاز به تعویض باطری در مشهد دارید می‌توانید با شماره تلفن 05138381000 تماس حاصل فرمایید و درخواست پشتیبانی خود را در مجموعه باتری جوادپور ثبت کنید.

مجموعه باتری جوادپور یکی از بزرگترین پخش کنندگان باتری خودرو در سطح مشهد محسوب می‌شود و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این مجموعه دارد، دارا بودن خودروهای پشتیبانی در مناطق مختلف مشهد است. زمانی که شما درخواست خود را ثبت کنید، در هر کجای مشهد که باشید، یکی از خودروهای پشتیبانی مجموعه باتری جوادپور در سریع‌ترین زمان به سمت شما حرکت می‌کند و مشکل شما را رفع می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به تعویض و ارسال رایگان باتری خودرو در سطح مشهد اشاره کرد.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم به شما برای خرید باتری سراتو در مشهد کمک کنیم. خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و درصورتی که تجربه خرید باتری از مجموعه باتری جوادپور را دارید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *