مقالات

چگونه بهترین مدل باتری 206 را در مشهد پیدا کنیم؟

206 یکی از اون ماشینای محبوب در ایران است که از چندین سال قبل بوده و هنوز هم هست. آنجایی که این خودرو یکی از پرفروش‌ترین هاست، خواستار لوازم جانبی اون هم زیاد است. در ادامه قصد داریم بهترین مدل باتری 206 را به شما معرفی کنیم تا از قدرت این خودرو نهایت استفاده رو ببرین.

پژو ۲۰۶ اول بار بعنوان خودروی سواری توسط شرکت پژو فرانسه تولید و در دهه ۸۰ وارد ایران شد؛ این خودرو  از بدو ورود به بازار، به دلیل ظاهر جذاب، مصرف پایین سوخت و شتاب بالا محبوبیت زیادی پیدا کرد.

پژو ۲۰۶ در ابتدا به‌ صورت وارداتی در ایران عرضه شد اما پس از عقد قرارداد بین شرکت پژو و ایران‌ خودرو، تولید آن در ایران آغاز شد. ماشین ۲۰۶ در ایران در ۶ تیپ تولید و به بازار عرضه می‌شود. عمر متوسط باتری خودرو در درجه اول به نوع باتری بستگی دارد و صرفنظر از برند باتری، عواملی مانند موارد زیر در طول عمر باتری ۲۰۶ تأثیر گذار است:

  • شرایط آب و هوایی
  • نوع نگهداری
  • میزان کارکرد خودرو
  • نوع و مدل سیستم صوتی
  • چراغ های ماشین

علاوه بر این ها عوامل زیادی در کاهش طول عمر باتری تاثیرگذار است. اگر مطمئن نیستید طول عمر مفید باتری ماشین شما به اتمام رسیده یا خیر می‌توانید از مقاله «طول عمر مفید باتری چند سال است؟ فهمیدن وقت تعویض آن» کمک بگیرید.

مشخصات باتری 206

برای تیپ‌های مختلف پژو ۲۰۶ استفاده از باتری ۵۰ آمپر تا ۶۰ آمپر مناسب است. البته انتخاب این که کدام آمپر باتری برای خودروی شما مناسب است به میزان استفاده شما از خودرو بستگی دارد. درصورت استفاده زیاد از کولر ماشین، نصب سیستم‌های صوتی و تصویری پرمصرفی روی خودرو و یا تردد در مسیرهای پر ترافیک، بهتر است از باتری با آمپر بالاتر استفاده کنید.

چنان چه به خودروی خود هیچ سیستم برقی جانبی اضافه نکرده باشید، بهترین انتخاب برای باتری مناسب پژو ۲۰۶، همان آمپر باتری فابریک ماشین خواهد بود.

تیپ جعبه باتری مناسب خودرو ۲۰۶، L2 است و طراحی این باتری بر اساس استاندارد DIN می‌باشد.

بهترین باتری برای خودرو ۲۰۶  از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) و به اصطلاح اتمی و خشک می‌باشند.

باتری خشک یا Maintenance Free چیست؟

ممکن است باتری خشک را به با نام های باتری سیلدی یا اتمی نیز بشناسید. این محصول جزو ب

اتری هایی است که به تازگی در بازار عرضه شده و از راندمان بیشتری نسبت به سایر باتری ها برخوردار است.

باتری های خشک برخلاف باتری های اسیدی نیاز به هیچ‌گونه مراقبتی ندارند! همچنین علاوه بر طول عمر بالایی که دارند، مقدار بسیار کمی آلودگی تولید می‌کنند و به همین علت تولید آن رو به افزایش است.

مزایای باتری خشک:

  • طول عمر ببیشتر
  • ایمنی حداکثری
  • همانطور که ذکر شد نیاز به مراقبت ندارند.
  • مقاومت بالایی در برابر شارژدهی بسیار کم یا بسیار زیاد دارد.
  • نوسانات ولتاژی کم‌تری دارد.
  • به دلیل جامد بودن امکان ریختن اسید وجود ندارد.
  • دارای بخار اسیدی نمی باشند.

با توجه به ویژگی های ذکر شه متوجه شدیم که بهترین انتخاب برای خرید باتری 206، یک باتری خشک است. اگر اطلاعات بیشتری در مورد راهنمایی خرید باتری میخواهید می‌توانید از مقاله «نکات خرید باتری» را مطالعه کنید. به علت کیفیت و تقاضای بسیار بالا تمامی باتری های جوادپور از نوع باتری های خشک است. اگر تصمیم به خرید باتری 206 در مشهد گرفته‌اید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه باتری جوادپور اقدام به باتری هایی با بهترین کیفیت در مشهد کنید.

شما می‌توانید به سه روش اقدام به خرید باتری 206 در مشهد کنید:

1. مراجعه حضوری

شما با مراجعه به فروشگاه در نبش امام رضا ،68 می‌توانید باتری مورد نیاز خود را با نصب رایگان تعویض کنید.

2. تماس تلفنی

شما می‌توانید با شماره 38381000 تماس بگیرید. اپراتور ها نزدیک‌ترین ماشین امداد رسان جوادپور را به سمت شما می‌فرستند. ارسال و نصب باتری 50 آمپر توربو برای شما در مشهد و حوالی آن کاملا رایگان خواهد بود.

خب امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید باتری مورد نظر خود را پیدا کنید.

3. خرید آنلاین 

شما می‌توانید این محصول را از ما به صورت آنلاین از سایت یا اینستاگرام، به راحتی خرید کنید و ما آن را به صورت رایگان برای شما در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال خواهیم کرد.

با خرید از امداد باتری جوادپور از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  1. گارانتی طلایی جوادپور
  2. نصب و ارسال رایگان
  3. تست باتری و دینام قبل از نصب باتری جدید
  4. امکان مرجوعی تا 48 ساعت بعد از خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *