مقالات

معرفی شرکت نیروگستران خراسان

شرکت نیروگستران خراسان، یکی از برترین تولید کنندگان داخلی باتری های خودرویی و استارتر می باشد. از سال 1380 با مشارکت شرکت احیاء صنایع خراسان به میزان 70% و شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به میزان 30% فعالیت خود را با هدف تامین باتری های استارتر خودرویی ایرانخودرو و بازار یدک شروع کرد.


 تاریخچه

همانطور که گفته شد این شرکت ابتدا با کمک شرکت های احیاء صنایع خراسان و شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به میزان فعالیت خود را شروع کرد. سپس در دی ماه سال 1395 سهام احیاء خراسان و ایران خودرو توسط آقای محمدرضا فلاح زیارانی خریداری شد و این این شرکت به یک برند مستقل تبدیل شد.
نیروگستران خراسان در واقع اولین تولید کننده باتری سیلد کلسیمی در ایران بود و در حال حاضر با تولید حدود 80 میلیون آمپر ساعت انواع باتری استارتی، ذخیره ساز، صنعتی و بک آپ در سال، یکی از اصلی ترین تامین کنندگان باتری در کشور است. به طور کلی محصولات این شرکت با نام برند های Silver ،Turbo ،Shark ،Cene ،Volga ،Volta توسط نمایندگی ها به فروش می رسند.

عمر فعالیت این برند به حدود 17 سال می رسد. که در حال حاضر دارای 250 نفر پرسنل مجرب است که سبب شده این شرکت با سرعت در مسیر توسعه کمی و کیفی محصولات به منظور کسب جایگاه شایسته صنعت حرکت کند.

تکنولوژی نیروگستران خراسان

این شرکت در راستا هدف خود که تبدیل شدن به تامین کننده پیشرو در زمینه تولید انواع باتريهاي استارتر خودرو در کشور است دو اصل را برای خود سرلوحه قرار داده است:

  • افزایش کیفیت محصول
  • ارائه قیمت مناسب

در این راستا این مجتمع با استقرار الزامات استاندارد مدیریت کیفیت صنعت خودرو (2016:16949 IATF ) و الزامات خاص مشتریان برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند. بدین منظور ضمن شناسایی ریسک ها و فرصت ها و واکنش مناسب نسبت به آنها، موارد ذیل را در کلیه فرآیندها و فعالیت ها مورتوجه قرار داده است:

  • حرکت در جهت افزایش رضایتمندي مشتریان و سایر ذینفعان و گسترش و توسعه ارتباطات و تعاملات موثر با کلیه ذینفعان و رعایت الزامات قانونی
  • بهبود مستمر اثربخشی و کارآیی فعالیت ها و فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت
  • تلاش در جهت افزایش سطح کیفیت محصولات تا رسیدن به نقص صفر
  • توانمندسازی کارکنان از طریق رشد و ارتقاي آگاهی و مهارت ایشان با استفاده از آموزش های موثر و بکارگیری سیستمهاي انگیزشی
  • توجه به ایمنی کارکنان، محصولات و فرآیندها و ایجاد محیط و فضاي کاری مناسب در راستای اجرای فعالیتهای سازمان
  • افزایش مشارکت کارکنان با توسعه فرهنگ کارگروهی
  • افزایش بهره وري منابع تولید در جهت کاهش هزینه ها
  • شناسایی مستمر دانش سازمانی و به کارگیري آن
  • حفظ و نگهداري سوابق: کنترل سوابق مرتبط با الزامات قانونی و مقرراتی و سازمانی و مشتري در شرکت الزام می باشد و آنها باید به نحو مناسب شناسایی، بازیابی، نگهداري، تعیین و تکلیف و دفع، مدیریت و محفاظت می شوند تا در موقع لزوم مورد استفاده قرار گیرند.

مدیریت ارشد این شرکت خود را نسبت به برآورده کردن الزامات سیستم مدیریت کیفیت و بهبود مستمر اهتمام موظف می داند. ایشان نیز از درک خط مشی کیفیت در سازمان اطمینان پیدا می کند و جهت تناسب دائمی آن با نیازمندی های سازمان، به صورت سالیانه مورد بازنگری قرار می‌دهد.

آزمایشگاه نیرو گستران خراسان

این مجموعه دارای یک آزمایشگاه، جهت انجام آزمایش های مربوط به باتری های سرب اسیدی با به‌کارگيري روش‌های آزمون ملی و بین المللی، است که در سال 1380 همزمان با تاسیس شرکت ساخته شده است.

هدف این آزمایشگاه افزايش سطح رضايت مشتريان خود است، که از طريق ایجاد بهبود مستمر در خدمات آزمايشگاهي با كيفيت، رعایت اصول بی طرفی و محرمانگی موارد زير را سرلوحه عملكرد خود قرار داده‌ است:

  • ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان، با استفاده از آخرین روش ها و دستاوردهای علمی و تجربی
  • توسعه دامنه فعاليت‌های مرتبط با آزمون‌ها، از طريق انجام مطالعات، گسترش و خريد تجهيزات
  • ايجاد انگيزش، ارتقاء سطح مهارت و كارايي كاركنان از طريق آموزش‌هاي سيستماتيك، برنامه‌ريزي شده و مستمر

برای دستيابی به اين موارد، آزمایشگاه این مجموعه سيستم مديريت كيفيت خود را بر مبنای استاندارد ISO/IEC 17025:2017 طراحی کرده است و مدير ارشد و کلیه کارکنان اين آزمايشگاه‌ خود را ملزم و متعهد می‌دانند كه منابع و امكانات لازم را برای تحقق اهداف، برآوردن الزامات اين استاندارد و همچنين بهبود و توسعه فعاليت‌های آزمايشگاه، فراهم آورند.

محصولات

این شرکت تولید کننده انواع متنوعی از باتری های متناسب با خودروهای داخلی و خارجی است.

از آنجایی که اولین تولید کننده باتری سیلد کلسیمی در ایران بوده، در حال حاضر با تولید حدود پانصد هزار عدد باتری در سال تامین کننده اصلی باتری مورد نیاز شرکت ایران خودرو می‌باشد.

شما می توانید انواع باتری های نیروگستران را از ما خریداری کنید.

برندهای نیروگستران خراسان

این کارخانه، دارای 6 برند باتری است. که هر کدام از آنها در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرند و مشتریان خاص خودشون را دارند.
  1. برند Silver
  2. برند Shark
  3. برند Turbo
  4. برند Cene
  5. برند Volga
  6. برند Volta

ارتباط با نیروگستران

  • کارخانه:

خراسان رضوی- مشهد – کیلومتر 17 جاده کلات – بعد از سه راهی سیمان جنب تقاطع کنارگذر شمالی مشهد و جاده کلات

  • شماره تماس:

32626605
32626607

فروش کارخانه:

32626609
32626610


برای ارتباط بیشتر هم شما میتونید به وبسایت نیروگستران خراسان مراجعه کنید.

خب از اونجایی که باتری ماشین جزو مهم ترین قطعات آن هست اینکه ما بهترین رو برای ماشینمون خریداری کنیم خیلی مهمه، پس در واقع شناختن بهتر برند های مختلف باطری های موجود در ایران به ما کمک می‌کند که بتونیم تصمیم بگیریم کدوم باتری مناسب ماست. بعلاوه با خوندن مقاله معرفی برند آکوباتری، معرفی برند صبا باتری و معرفی برند برنا باتری نیز می‌تونید با این برندها آشنا بشین و انتخاب دقیق تری داشته باشید.

البته شما همیشه می‌تونید معرفی بهترین باتری مناسب ماشین خودتون رو به عهده کارشناسان جوادپور بزارید، ما خوشحال میشیم بتونیم به شما در خرید باتری ماشین کمک کنیم. برای خرید با شماره 38381000 تماس بگیرید.

1 thoughts on “معرفی شرکت نیروگستران خراسان

  1. احمد گفت:

    هر کسی جهت اعتلای صنعت کشور تلاش کند قابل تقدیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *