مقالات

معرفی شرکت ویستا باتری

ویستا باتری یکی از تولیدکنندگان باتری داخلی ست، که از محصولات متنوع و با کیفیت خاص خودش برخوردار است. این شرکت در سال 1384 تاسیس شد. در اوایل با واردات باتری های ups و خودرویی فعالیت خود را شروع کرد. سپس وقتی کمبود باتری در کشور شدید شد، شروع به تولید و مونتاژ باتری کرد.



 تاریخچه

شرکت ویستا باتری از زیر مجموعه های شرکت اندیشکاران راد (سهامی خاص) است. این شرکت در سال 1384 با واردات باطری های UPS به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. سپس با توجه به کمبود شدید باتری خودرویی در ایران و تکیه بر تجارت قبلی و جذب کارشناسان خبره در این صنعت؛ توانست نمایندگی انحصاری پخش باتری در خاورمیانه را از کارخانجات تولید باتری خوش سابقه و رده بالا در دنیا اخد کند.
همکاری ها:

  • شرکت دلکور کره جنوبی  با برند DAWEOO GOLD
  • شرکت اطلس کره جنوبی  با برند  KOBA
  • شرکت ویستا اکراین  با برند WESTA
  • شرکت فرست پاور چین با برند THE ONE UPS
  • شرکت گلوبال کره جنوبی  با برند RONIZ

شرکت اندیش کاران راد با گذشت 20 سال تجربه در صنعت باتری از سال 1396 با سرمایه گذاری در بخش تولید و با هدف تولید باتری و تامین بازار داخلی و خارجی به سهم خود همواره توانسته است، در دو صنعت مهم صنایع پلاستیک و مونتاژ انواع باتری های خودرویی در سایزهای مختلف نقش مهمی ایفا کند.

در حال حاضر شرکت اصلی در صنعت پلاستیک سازی جهت تولید انواع جلد و درب باتری و ملزومات پلاستیک مورد نیاز فعالیت می کند.

محصولات

محصولات ویستا باطری به سه زیر دسته کلی: باتری خودرو های سبک، باتری خودرو های سنگین و باتری های UPS تقسیم می شود.
باتری خودروهای سبک از آمپر های 35 الی 74 و باتری خودروهای سنگین از آمپر های 88 الی 200 توسط این کارخانه تولید و مونتاژ می
شوند.
یکی از بهترین ویژگی باتری های این شرکت گارانتی آنهاست. باتری های خودرو سبک دارای گارانتی 12 ماهه و خودرو های سنگین گارانتی 6 ماهه دارند. این شرکت خدمات گسترده و متعدد در رابطه با مشتریان خود دارد و همیشه اصل رضایت مشتری را توانسته رعایت کند.
شما می توانید انواع باتری های ATOM / POLO را از ما خریداری کنید.

برندهای ویستا باتری

به طور کلی این شرکت دارای 6 برند است. هر کدام از این برند ها دارای باتریی هایی با کیفیت بالا و تنوع آمپراژ می باشند و با تکنولوژی های به روز و مدرن تولید شده اند.

  1. برند POLO
  2. برند ALDO
  3. برند ARARAT
  4. برند GT POWER
  5. برند ATOM
  6. برند WILSON

ارتباط با ویستا باطری

  • دفتر مرکزی:

تهران- جلال آل احمد- مابین کارگر و چمران- خیابان پروانه- پلاک 6- واحد 9

  • شماره تماس:

02188352889

  • ایمیل:

info@vistabattery.ir


برای ارتباط بیشتر هم شما میتونید به وبسایت شرکت ویستا الکتریک ریکا مراجعه کنید.

خب از اونجایی که باتری ماشین جزو مهم ترین قطعات خودرو هست، اینکه ما بهترین رو برای ماشینمون خریداری کنیم خیلی مهمه. پس در واقع شناختن بهتر برند های مختلف باطری های موجود در ایران به ما کمک می‌کند که بتونیم تصمیم بگیریم کدوم باتری مناسب ماست. بعلاوه با خوندن مقاله معرفی برند آکوباتری و معرفی برند صبا باتری نیز می‌تونید با این برندها آشنا بشین و انتخاب دقیق تری داشته باشید.

البته شما همیشه می‌تونید معرفی بهترین باتری مناسب ماشین خودتون رو به عهده کارشناسان جوادپور بزارید، ما خوشحال میشیم بتونیم به شما در خرید باتری ماشین کمک کنیم. برای خرید با شماره 38381000 تماس بگیرید.

5 thoughts on “معرفی شرکت ویستا باتری

  1. دادیان گفت:

    بسیار بسیار باتری مزخرف هستش .گارانتیشهم به مفت نمی ارزه .یعنی خراب بشه الکی بهونه میارنرند که خوبه .

    1. Rasoul گفت:

      دقیقا مفت نمی ارزه من گرفتم ۵ ماه بیشتر کار نکرد کارانتیشم قبولش نکرد

      1. javadpoor گفت:

        وققتون بخیر… دوست عزیز و گرامی… داخل برگه گارانتی شرکت مواردی که شامل گارانتی نمیشه لحاظ شده که اگر خارج از این موارد باشه نه تنها اینجا هیچ کجا قبول نمیکنند

    2. javadpoor گفت:

      سلام وقتتون بخیر .. دوست عزیز هر کار خونه ای شرایطی برای گارانتی داره و احتمال زیاد موارد شماخارج از شرایط گارانتی شرکت بوده

  2. اسماعیل گفت:

    بسیار بسیار باتری خوبی هست بنده از سال ۹۷ این باتری رو به همه پیشنهاد دادم و الان هم فر وشنده باتری هستم بهتر از برند صبا و برنا هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *