مقالات

معرفی شرکت برنا باتری

برند برنا باتری از تولید کنندگان باتری ایرانی است، که در سال 1369 که در کشور باتری خودرو به شدت کمیاب شده بود، به فکر تولید باتری ملی افتاد و در واقع اولین قدم های تاسیس آن برداشته شد. سپس این شرکت با گذشت 4 سال یعنی در سال 1373 به طور رسمی تولیدات و توزیعات خود را شروع کرد و به بهره برداری رسید.


 تاریخچه

از آنجایی که دقیقا کمی بعد از شروع تولیدات برنا باتری استقبال چشمگیری از آن از سوی مردم شد و در کنارش تقاضا برای باتری نیز در حال افزایش بود، اين کارخانه، با افزایش کمی و کیفی تولیدات و همچنین تنوع محصولات خود توانست سهم قابل توجه ای از بازار باتری را در ایران ار آن خود کند.
با افزایش تقاضا برای محصولات برنا باطری، این کارخانه چندين واحد توليدی جديد به واحدهای قبلی خود افزود و در حال حاضر مجموعه كارخانجات برنا باتری به يك مجتمع عظيم صنعتی و ارزشمند انواع باتری خودرو در کشور تبديل شده است.
این کارخانه حدود 600 نفر نيروی كار دارد، همچنین به طور غيرمستقيم بيش از 10.000 نفر در زنجيره تأمين اين مجتمع در حال اشتغال هستند.

یکی از دلایلی که این برند را به یکی از محبوب ترین برند های باتری در ایران تبدیل کرده این است که؛ این شرکت نیرو های متخصص و کارآمد دارد که با مدرن ترین و به روز ترین تکنولوژی ها کار می کنند. همچنین پایبندی و تعهد مدیران و کارمندان این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود، باعث شده كه همواره صنايع خودروسازی كشور، این شرکت را به عنوان يكی از منابع اصلی تأمين باتری خود انتخاب کنند.

این مجتمع توليدی ضمن شرکت در تدوين استاندارد ملی باتری استارتر، اولين واحد دريافت‌كننده گواهينامه استاندارد ملی ايران در زمینه باتری خودرو در کشور است. همچنین این شرکت با پیشتاز بودن در زمینه تضمین کیفیت خود توانست از شرکت IMQ ایتالیا گواهینامه های ISO9001:2015 و دیگر گواهینامه های ملی و بین المللی را دریافت کند.

تکنولوژی برنا باتری

با توجه به سیر تحولات و پیشرفت تکنولوژی و دیگر کارآمد نبودن روش های قدیمی تولیدات باتری، شرکت برنا باطری سعی خود را برای به روز بودن تولیدات خود کرده است.

مهمترین اهداف کلی در بخش کیفیت این مجتمع شامل موارد ذیل می‌باشد:

– بالا بردن سطح کیفیت در محصولات تولید شده

– بهبود تصورات ذهنی مردم و دولت از سازمان

– کمک به توسعه و پیشرفت سازمان در زمینه کیفیت و تکنولوژی

– نظارت بر عملکرد فرآیند‌های دریافت مواد، فرآیند ساخت، محصول نهایی

– شناخت مشکلات و موانع، بررسی و تحلیل و ارائه راهکارها و پیشنهادات در راستای کاهش ضایعات و دوباره‌کاری‌ها در تولید.

این مجتمع جهت دستیابی به این اهداف، دارای بخش های مختلف برای بررسی کیفیت محصولات در قبل، حین و بعد از تولید می‌باشد. این بخش ها به 5 دسته زیر تقسیم می شوند:

1- واحد آزمایشگاه

2- واحد تضمین کیفیت

3- واحد کنترل و بازرسی

4- واحد مهندسی کیفیت

5- واحد آموزش

محصولات

محصولات برنا باتری به سه زیر دسته کلی: باتری خودرو های سبک، باتری خودرو های سنگین و دیگر محصولات(قطعات پلاستیکی، قطعات سربی و الکترولیت ها) تقسیم می شود.
باتری خودروهای سبک از آمپر های 35 الی 74 و باتری خودروهای سنگین از آمپر های 88 الی 200 توسط این شرکت تولید می شوند.
شما می توانید انواع باتری های برنا باتری را از ما خریداری کنید.

برندهای برنا باطری

با توجه به گسترده بودن این کارخانه، برنا باتری دارای 16 برند باتری است. که هر کدام از آنها در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرند و مشتریان خاص خودشون را دارند.
  1. برند SAHAR
  2. برند GOLDEN SEALED
  3. برند BORNA
  4. برند SADAF
  5. برند WHITE ARSHEN
  6. برند PRESTIGE POWER
  7. برند WOLF
  8. برند ACTIVE
  9. برند GLOBAL
  10. برند EAS
  11. برند TORNADO
  12. برند ZITEX
  13. برند RADOX
  14. برند BORNA BARIUM
  15. برند GENERAL BETA
  16. برند ATRAK

ارتباط با برنا باطری

  • دفتر مرکزی:

اصفهان – شرق بزرگراه وحید دستجردی اصفهان سیتی سنتر – طبقه دوم – دفتر مدیریت

  • کارخانه:

اصفهان – منطقه صنعتی مبارکه – خیابان هشتم – فاز ۱ – شماره 6

  • دفتر تهران:

خیابان میرداماد – میدان محسنی – خیابان شهید شاه نظری – کوچه دوم – پلاک 22 – طبقه 7 واحد 25

  • شماره تماس:

0313837
03136550523
02122223885

  • ایمیل:

Sales@BornaBattery.com
info@BornaBattery.co


برای ارتباط بیشتر هم شما میتونید به وبسایت برنا باتری مراجعه کنید.

خب از اونجایی که باتری ماشین جزو مهم ترین قطعات آن هست اینکه ما بهترین رو برای ماشینمون خریداری کنیم خیلی مهمه، پس در واقع شناختن بهتر برند های مختلف باطری های موجود در ایران به ما کمک می‌کند که بتونیم تصمیم بگیریم کدوم باتری مناسب ماست. بعلاوه با خوندن مقاله معرفی برند آکوباتری و معرفی برند صبا باتری نیز می‌تونید با این برندها آشنا بشین و انتخاب دقیق تری داشته باشید.

البته شما همیشه می‌تونید معرفی بهترین باتری مناسب ماشین خودتون رو به عهده کارشناسان جوادپور بزارید، ما خوشحال میشیم بتونیم به شما در خرید باتری ماشین کمک کنیم. برای خرید با شماره 38381000 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *